اخبار

درج مقاله مدرسه کسب و کار آیا در ژورنال معتبر EEM

درج مقاله مدرسه کسب و کار آیا در ژورنال معتبر EEM در حوزه اهمیت استراتژی بازاریابی

مجله EEM ( Education Export magazine) در حوزه آموزش عالی نوآورانه از کشور روسیه می باشد، که با هدف ایجاد مرجعی علمی متشکل از آژانس‌های بازاریابی، مدارس آموزش عالی و مشاورین آموزشی دارای صلاحیت بالای بین المللی  از سراسر دنیا در حوزه آموزش دانشجو در رشته بازاریابی و فروش بین المللی فعالیت می‌کند. در چهارمین شماره از مجله EEM مقاله ای به نگارش دکتر یحیی علوی با موضوع ” Business and Entrepreneurs, from Past to Present” منتشر کرده است که بخش هایی از آن را در اینجا می خوانید.

 

 

مشاغل در ایران

به طور کلی از دهه اخیر و ورود فناوری های مدرن و اینترنت به ایران، ارتباطات بین مردم افزایش یافته و کسب و کارها رونق گرفته است. بر این اساس، رقابت نیز همزمان افزایش یافته است. افزایش ارتباطات بین تجار ایرانی و خارجی منجر به پیدایش مشاغل خرد شده است. همچنین برندهای خارجی بازار خود را در ایران گسترش دادند. از آن زمان ما شاهد تحولات بزرگ اقتصادی در تجارت داخلی و خارجی ایران بوده‌ایم.

اهمیت استراتژی بازاریابی

رقابت تنگاتنگی در کسب و کارهای امروزی در سطح داخلی و خارجی وجود دارد. بازاریابی مهمترین اقدام برای کسب و حفظ موقعیت شما در بازار است. بازاریابی نقش تعیین کننده‌ای در افزایش فروش و عرضه خدمات یک سازمان و کسب و کار دارد. بنابراین، هر کسب و کاری باید از یک استراتژی بازاریابی سیستماتیک برای پیشبرد اهداف خود استفاده کند.

در دنیای امروز بازاریابی آنلاین نقش بسیار مهمی در تبلیغات و تعامل با مصرف کننده دارد.

به طور کلی، یک استراتژی بازاریابی موفق به کسب و کار این امکان را می‌دهد که بهترین شانس را برای افزایش فروش و ماندن در فضای رقابتی بازار با حداقل منابع و بودجه را کسب کند.

برندسازی و نیاز به فروشندگان حرفه ای

با طیف گسترده محصولات در بازار، اگر به دنبال درآمد بالاتر و جذب مشتری هستید، به  “برندینگ” نیاز دارید. تنوع در محصولات موجود در بازار حتی مصرف کننده را گیج می‌کند. بنابراین، تولید به عنوان یک برند نه تنها نام تجاری شما را مشخص می‌کند، بلکه باعث ایجاد اعتماد و اطمینان نسبت به محصول شما می‌شود.
علاوه بر این، برندسازی اعتبار، اصالت و کیفیت محصولات موجود در بازار را نشان می‌دهد و باعث افزایش سود و بازگشت سرمایه شما می‌شود.
قدم بعدی برای کسب یک بازار خوب به عنوان یک برند با کیفیت بالا، استفاده از فروشندگان حرفه ای است. فروشندگان عامل تغییر بازی در رابطه بین شرکت و مشتریان هستند. نقش فروشندگان حرفه ای و مسئول جذب و نگهداری مشتریان، افزایش فروش و کارآفرینی در رقابت با محصولات خارجی است.

برای مطالعه کامل متن، شماره 4 مجله EEM مطالعه نمایید.

منبع : eduexport.org

به ما بگو چطور هستیم ؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
نمایش بیشتر

مدرسه کسب و کار آیا

مدرسه کسب و کار آیا، یک موسسه آموزش مهارت‌های فردی و توسعه کسب و کار است که ماموریت آن آموزش روش‌های ایده‌پردازی، راه اندازی و ارتقای کسب و کار، مهارت‌های مذاکره و فروشندگی حرفه ای و به صورت کلی ارتقا و رشد افراد، مدیران و سازمان ها می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا