اخبار

چاپ نوبت دوم کتاب نقش هوش هیجانی در فروش

چاپ دوم کتاب پر فروش نقش هوش هیجانی در فروش، نوشته جب بلانت با ترجمه دکتر یحیی علوی و خانم عاطفه برقعی به تعداد  500 نسخه در دسترس علاقه مندان فروش قرار گرفت.

کتاب نقش هوش هیجانی در فروش، با مثال هایی از واقعیت های علمی و کاربردی سعی در تغییر افکار و روش های فروش قدیمی با روش های نوین و جدید را آشنا می‌کند. از آنجایی که فروش یک امر انسانی است این کتاب نسبت به استاندارد جدید فروش مطالب آموزنده ای را در خود جمع کرده است.

خلاصه کتاب نقش هوش هیجانی در فروش:

شما هر چقدر هم به مهارت  فروشندگی حرفه ای مسلط باشید در صورتی که مهارت کافی در شناخت رفتار و افکار هیجانی مشتریان خود نداشته باشید، فروش شما حتی با برترین آموزش فروش جوابگو نخواهد بود. چرا که در این کتاب شما با روش های ایجاد روابط احساسی و پر اهمیت برای تبلیغ و فروش محصول آشنا خواهید شد.

جت بلانت در این کتاب با ذکر داستان و سفرهای آموزنده شما را به دنیای حرفه ای فروش بر اساس شناخت افکار احساسی افراد خواهد برد که در نوع و سبک فروش شما تغییر بزرگی را ایجاد خواهد کرد. کتاب هوش هیجانی در فروش آنچنان مطالب با اهمیت و آموزنده بالایی دارد که به تمام افرادی که علاقه مند به ارتقای مهارت های فروش حرفه ای خود هستند، پیشنهاد داده می شود.

پیش گفتاری از کتاب:

حدود بیست سال پیش با توجه به اینکه در خارج از کشور دانشجو بودم و هم‌زمان در یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های دنیا کار فروشندگی انجام می‌دادم و مسئولیت رسیدگی به خواهرم را نیز بر عهده داشتم، دچار استرس و درگیر هیجان‌های منفی شدم. پس از مدتی به بیماری عصبی کولیت روده مبتلا شدم که منشأ آن استرس و نگرانی بود.

به تشویق پزشک معالجم، با مبحث جدیدی به نام «هوش هیجانی» آشنا و متوجه قدرت عظیم این هوش در زندگی روزمره و تصمیم‌گیری‌هایم شدم. با یادگیری بیشتر این مهارت، متوجه افزایش عملکرد خود در روابط حرفه‌ای و شخصی شدم، به‌طوری‌که فروشم چندین برابر شد و به‌عنوان بهترین فروشنده انتخاب شدم. تأثیر هوش هیجانی در فروش به قدری بالاست که اکنون معتقدم باید جزو لاینفک مهارت‌های فروش، آموخته و تدریس شود.

در بیست سال گذشته در بیش از چهار قارۀ دنیا به دنبال یادگیری این مهارت بوده‌ام و اکنون که افتخار دارم هر سال به بیش از ۵۰هزار دانشجو در جهت ارتقاء مهارت‌های ارتباطی و فروشندگی کمک کنم، بیش از هر زمان دیگری به تأثیر این مهارت در افزایش عملکرد و راندمانمان اعتقاد دارم.

درنهایت، کیفیت مهارت فروشندگی به قدرت کیفیت ایجاد ارتباط و متقاعد‌سازی شما برمی‌گردد و هوش هیجانی به شما کمک خواهد کرد که با درایت بیشتر، کنترل مؤثرتر و دقت بالاتر، تصمیمات و پاسخ‌های مناسب را در مذاکره‌تان داشته باشید. دکتر سیدیحیی علوی دهکردی

به ما بگو چطور هستیم ؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای
نمایش بیشتر

مدرسه کسب و کار آیا

مدرسه کسب و کار آیا، یک موسسه آموزش مهارت‌های فردی و توسعه کسب و کار است که ماموریت آن آموزش روش‌های ایده‌پردازی، راه اندازی و ارتقای کسب و کار، مهارت‌های مذاکره و فروشندگی حرفه ای و به صورت کلی ارتقا و رشد افراد، مدیران و سازمان ها می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا