معرفی شخصیت

پاتریک دیوید، بیوگرافی مهاجر و کارآفرین موفق ایرانی

Patrick Beth David Biography

پاتریک دیوید با نام کامل (Patrick Bet David) یک نویسنده، کارآفرین، مصاحبه‌گر و سخنران ایرانی-آمریکایی است که به عنوان موسس و مدیرعامل شرکت PHP Agency و شرکت رسانه‌ای Valuetainment شناخته می‌شود. او همچنین صاحب بخشی از تیم بیسبال نیویورک یانکیز است. در ادامه از شما دعوت می کنیم تا با زندگینامه پاتریک دیوید همراه ما باشید.

زندگینامه پاتریک دیوید، مهاجر و کارآفرین موفق ایرانی

پاتریک دیوید در ۱۸ اکتبر ۱۹۷۸ در تهران به دنیا آمد. وی از نژاد آشوری است و مسیحی می‌باشد. پاتریک در سن ۱۰ سالگی به همراه خانواده‌اش از ایران خارج شد و ابتدا به آلمان و سپس به آمریکا مهاجرت کرد.

همانطور که گفتیم داستان شگفت انگیز پاتریک با مهاجرت خانواده اش به آمریکا در 10 سالگی شروع می شود. والدین او در جریان انقلاب ایران به عنوان پناهنده از ایران خارج شدند و در نهایت تابعیت ایالات متحده را دریافت کردند.

پاتریک بت داوید، پس‌ از ترخیص از ارتش، کار خود را در بخش خدمات مالی در شرکت خدمات مالی آمریکایی مورگان استنلی و شرکت ترنس‌آمریکا شعبه آئگون آغاز نمود.

او پس از یک میهمانی شام با جورج ویل، نویسنده و منتقد سیاسی در سال ۲۰۰۹، تحت تأثیر قرار گرفت و تصمیم به آغاز یک جنگ ریاضتی به نام نجات آمریکا برای تشویق سرمایه‌گذاری آزاد و مسئولیت مالی گرفت.

بعدها در همان سال، پاتریک بت-داوید اقدام به راه‌اندازی یک برنامه رادیویی هفتگی به نام نجات امریکا در لس آنجلس نمود. برنامه طی ۵۲ قسمت نیم ساعته با میهمانان برجسته گوناگونی مصاحبه نمود.

نقطه عطف موفقیت پاتریک

نقطه عطف زندگی پاتریک بت دیوید زمانی بود که پدر او سکته کرد و او شاهد شرایط بد نگهداری از پدر خود در بیمارستان بود. این اتفاق باعث شد که او خود را سرزنش کند و تصمیم بگیرد که زندگی خود را تغییر دهد.

او آرزو داشت که پدرش سالهای سال زنده بماند و بتواند فرزندان او را ببیند و همین انگیزه باعث موفقیت او شد.

پاتریک دیوید پس از سکته پدرش، تصمیم گرفت که سبک زندگی خود را تغییر دهد و به شیوه‌ای زندگی کند که بتواند از خانواده خود حمایت کند و آنها را در آسایش ببیند.

او با داشتن روحیه کارآفرینی و استعداد فروشندگی، کار خود را در بخش خدمات مالی آغاز کرد و در شرکتهای معتبری مانند مورگان استنلی و ترانس آمریکا کار کرد.

او همچنین با الهام از جورج ویل، یک جنگ ریاضتی به نام نجات آمریکا را برای تشویق سرمایه‌گذاری آزاد و مسئولیت مالی آغاز کرد که شروع موفقیت او در زندگی بود.

پاتریک دیوید کارآفرین ایرانی آمریکایی
پاتریک دیوید کارآفرین ایرانی آمریکایی

مروری بر زندگی کاری پاتریک دیوید

پاتریک بت دیوید ابتدا در شرکت Bally Total Fitness به عنوان بازاریاب کار می‌کرد. سپس به شرکتهای مالی مورگان استنلی و ترانس‌آمریکا پیوست.

پاتریک دیوید در سال ۲۰۰۹، شرکت خود را به نام PHP Agency تأسیس کرد. این شرکت یک شرکت فروش، بازاریابی و توزیع بیمه است که در آمریکا فعالیت می‌کند.

این شرکت در سالهای اخیر رشد چشمگیری داشته و برخی از سرمایه‌گذاران و همکاران معروف آن عبارت‌اند از: اسکار دلاهویا، ری دالیو، مارک کوبان و استیو وزنیاک.

پاتریک بت دیوید همچنین در سال ۲۰۱۲ شرکت رسانه‌ای Valuetainment را راه‌اندازی کرد. این شرکت یک کانال یوتیوب در زمینه کارآفرینی و توسعه فردی است که بیش از ۵ میلیون مشترک دارد.

پاتریک در این کانال محتوای آموزشی، الهامبخش و سرگرم‌کننده در مورد کارآفرینی ارائه می‌دهد و همچنین با برخی از شخصیتهای جالب و معروف دنیا مصاحبه می‌کند.

برخی از این شخصیتها عبارتند از: کوبی برایانت، مجیک جانسون، رابرت گرین، جورج بوش، کوین هارت و جردن پیترسون.

پاتریک دیوید همچنین یک کانال دیگر به نام PBD Podcast دارد که در آن به بحث و تحلیل در مورد مسائل اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی می‌پردازد.

پاتریک دیوید در سال ۲۰۲۱ به عنوان یکی از صاحبان تیم بیسبال نیویورک یانکیز معرفی شد. وی همچنین یک علاقه‌مند به جمع‌آوری کارتهای ورزشی است و در سال ۲۰۲۰ یک کارت روکی وین گرتزکی را به قیمت یک میلیون و ۲۹ هزار دلار فروخت.

پاتریک بت دیوید چگونه محبوب شد؟

پاتریک مشتاق شکل دادن به نسل بعدی رهبران با آموزش دیدگاه های فکری در مورد کارآفرینی و برهم زدن رویکرد سنتی به حرفه ای بود.

محبوبیت پاتریک پس از پخش یک ویدیو افزایش یافت و بعد از آن در سراسر جهان سر و صدا ایجاد کرد، او ویدیویی ایجاد کرد که فیلم زندگی یک کارآفرین در 90 ثانیه را نشان می داد، این ویدیو بیش از 30 میلیون بازدید آنلاین داشت.

این فیلم در ژوئن 2016 تبدیل به یک کتاب شد: زندگی یک کارآفرین در 90 صفحه. این ویدیو و تعداد زیادی ویدیوی دیگر شامل کتابخانه محتوای آموزشی و الهام‌بخش او در مورد کارآفرینی است، که همه در Valuetainment، موجود است که از آن به عنوان “بهترین کانال برای کارآفرینان” یاد شده است.

پاتریک در مورد طیف وسیعی از موضوعات تجاری، رهبری و کارآفرینی از جمله چگونگی و چرایی کارآفرین شدن و اهمیت یادگیری  کامل صحبت می کند.

پاتریک دیوید همچنین میزبان مجموعه‌ای از مصاحبه‌های انفرادی با برخی از جالب‌ترین افراد جهان، از جمله افرادی از تالار مشاهیر NBA نظیر کوبی برایانت و مجیک جانسون، رابرت گرین، میلیاردرهایی چون ری دالیو، وزنیاک، مارک کوبان و بنیانگذار اپل، استیو جابز بوده است که به محبوبیت وی بسیار کمک کرد.

آثار منتشر شده از پاتریک دیوید

پاتریک بت دیوید یک نویسنده موفق هم هست و چندین کتاب در زمینه کارآفرینی و توسعه فردی نوشته است. برخی از این کتابها عبارتند از:

  • The Next Perfect Storm
  • The Life of an Entrepreneur in 90 Pages
  • Drop Out and Get Schooled
  • Doing the Impossible
  • Your Next Five Moves

این کتابها به زبانهای مختلفی ترجمه شده‌اند.

خانواده پاتریک بت دیوید

مروری بر زندگی شخصی پاتریک

پاتریک بت دیوید با جنیفر هادمن ازدواج کرده است و چهار فرزند دارد. وی در شهر دالاس تگزاس زندگی می‌کند. وی یک مسیحی متعهد است و به کلیسای گیت وی می‌رود.

وی همچنین یک عضو فعال در سازمانهای خیریه و اجتماعی است و به برخی از آنها کمک مالی می‌کند. برخی از این سازمانها عبارتند از: موسسه اسکار دلاهویا، موسسه کوبی و ونسا برایانت، موسسه جورج بوش، موسسه تونی رابینز و موسسه سایمون سینک.

درآمد و ثروت پاتریک بت دیوید چقدر است؟

پاتریک بت دیوید از جمله مهاجران موفق ایرانی و افراد پولدار جامعه امریکاست. از منابع مختلفی درآمد کسب می‌کند. او از فروش کتابهای خود، از حق الزحمه سخنرانیها و مشاورههای خود، از سهم خود از شرکت PHP Agency و Valuetainment و از درآمد کانال یوتیوب خود درآمد دارد.

بر اساس گزارشی که در سال ۲۰۲۰ منتشر شده است، درآمد سالانه پاتریک بت-دیوید حدود ۱۰ میلیون دلار برآورد شده است.

پاتریک دارای دارایی‌های متنوعی است. او  یک خانه لوکس در دالاس تگزاس به ارزش ۱۵ میلیون دلار دارد.

او همچنین دارای یک مجموعه از کارتهای ورزشی گرانقیمت است که برخی از آنها را با قیمتهای بالا فروخته است. برای مثال، او در سال ۲۰۲۰ یک کارت روکی وین گرتزکی را به قیمت یک میلیون و ۲۹ هزار دلار فروخت

او همچنین دارای یک ماشین لامبورگینی آونتادور به ارزش ۴۰۰ هزار دلار است. او در سال ۲۰۲۱ به عنوان یکی از صاحبان تیم بیسبال نیویورک یانکیز معرفی شد که ارزش آن بیش از ۵ میلیارد دلار است.

بر اساس گزارشی که در سال ۲۰۲۰ منتشر شده است، ثروت کل پاتریک بت دیوید حدود ۷۰ میلیون دلار برآورد شده است.

نظر چهره‌های معروف در مورد پاتریک

پاتریک به واسطه فعالیتهای خود مورد توجه چهره های سرشناسی بوده است. در این بخش نظر برخی از آنان را که در سایت رسمی پاتریک بت دیوید نیز ثبت شده ارائه می کنیم.

  • “پاتریک یکی از جذاب‌ترین افکارهایی است که فرصت گفتگو با او را داشته‌ام.” – Ray Dalio میلیاردر و نویسنده آمریکایی.
  • “پاتریک یکی از افراد هدفمند و پرانرژی است که تا به امروز ملاقات کرده‌ام. آنچه او انجام داده، الهام بخش بسیاری بوده، از جمله خودم.” – Kevin Hart بازیگر و کمدین.
  • “پاتریک نادر است، چون او فرد بسیار موفقی در کسب و کار است، اما همچنین یک متفکر هم است، اگر افلاطون زنده بود او را پادشاه فیلسوفان می‌نامید.” – رابرت گرین Robert Greene نویسنده کتاب “48 قانون قدرت”
  • “من پاتریک بت‌دیوید را باور دارم و از او پیروی می‌کنم. او اراده و اشتیاق دارد تا تغییری ایجاد کند.” – استیو وازنیاک هم‌موسس اپل.
  • “پاتریک به کارآفرینان کمک می‌کند تا دقیقاً بفهمند چه کاری باید بعداً انجام دهند.” – برایان تریسی سخنران و نویسنده کتاب معروف “قورباغه ات را قورت بده”.

به ما بگو چطور هستیم ؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای
نمایش بیشتر

مدرسه کسب و کار آیا

مدرسه کسب و کار آیا، یک موسسه آموزش مهارت‌های فردی و توسعه کسب و کار است که ماموریت آن آموزش روش‌های ایده‌پردازی، راه اندازی و ارتقای کسب و کار، مهارت‌های مذاکره و فروشندگی حرفه ای و به صورت کلی ارتقا و رشد افراد، مدیران و سازمان ها می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا