کتابخانه

معرفی کتاب بنال وطن

کتاب بنال وطن یک کتاب سراسر انگیزشی می باشد که اعتقاد دارد تنها یک نیروی قدرتمند در ذات انسان ها است که باعث به وجود آمدن عشق می شود. در این کتاب تاثیر عشق بر نیروی قدرت به تصویر کشیده می شود و نویسنده آرزو دارد روزی برسد که هیچ تبعیض نژادی نبوده و سیاه پوست و سفید پوست در کمال صلح برای صلاح مملکت خود کار کنند.

ارزش پول در حدی نیست که رویاهای انسانیت را از بین ببرد. پول یک ابزاری برای رسیدن به امنیت، خوشبختی، آرمان و امیدها در زندگی است. پول برای خرید خاکی است که از آن به وجود آمده اید! معتقدم  آدم اندوهگین نسبت به آدمی که ترس دارد زندگی موفقی دارد. ترس باعث می شود آدم حقیر شده و از غنی شدن دور شود.

داستان کتاب بنال وطن

استیون کومالو یک کشیش پیر و فقیر از یک روستای محروم ایندوتشنی بوده که برای یافتن پسر خود راهی شهر ژوهانسبورگ می شود. این کتاب به وضوح رنجی را به تصویر می‌کشد که یک مرد سالخورده سیاه‌پوست متحمل می‌شود که باید با ایمان خود کنار بیاید، او متوجه می شود پسرش دختر نوجوانی را باردار کرده است و مدتی را هم در دارالتأدیب گذرانده و کمی بعد نیز به جرم قتل یک مرد سفیدپوست نیز بازداشت می‌شود.

جمله ای از کتاب:
اندوه از ترس بهتر است، چون که ترس همیشه آدم را حقیر می‌کند، در حالی که اندوه غنی‌اش می‌سازد.

 

alan stewart paton

آلن استوارت پِیتون کیست؟

آلن استوارت (Alan Stewart Paton)‏ متولد 1988 –  آفریقای جنوبی است. به لطف اولین کتاب او با نام “بنال وطن” موجب شده توجه دنیا به حکومت تبعیض نژادی در حکومت آپارتاید کشور آفریقای جنوبی جلب شود. با توجه به اینکه او یکی از  رهبران و بنیانگذاران حزب لیبرال ضد آپارتاید بود. آلن استوارت به دلیل مخالفت با حکومت وقت، آن زمان از سال 1960 تا 1970 ممنوع الخروج بود.

پاتون در دانشگاه ناتال تحصیل کرد (بعدها به دانشگاه کوازولو-ناتال پیوست) و سپس از سال 1925 تا 1935 به تدریس در مدرسه پرداخت. در سال 1935، پاتون سمت تدریس خود را ترک کرد و برای پسران شهرنشین آفریقایی بزهکار در نزدیکی ژوهانسبورگ، مدرسه دیپکلوف را اداره کرد.

به ما بگو چطور هستیم ؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای
نمایش بیشتر

مدرسه کسب و کار آیا

مدرسه کسب و کار آیا، یک موسسه آموزش مهارت‌های فردی و توسعه کسب و کار است که ماموریت آن آموزش روش‌های ایده‌پردازی، راه اندازی و ارتقای کسب و کار، مهارت‌های مذاکره و فروشندگی حرفه ای و به صورت کلی ارتقا و رشد افراد، مدیران و سازمان ها می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا