کتابخانه

معرفی کتاب آنچه با اطمینان میدانم

به عنوان فردی با خلاقیتِ فوق‌العاده، قلب و روحی مثال زدنی و قهرمانِ بدست آوردن زندگیِ رویایی، اوپرا وینفری نویسنده کتاب آنچه با اطمینان میدانم انسانی منحصر به فرد است.

در طی سالیان اوپرا در برنامه‌ی تلویزیونیِ خود، the Oprah Winfrey show ، زندگی میلیون ها نفر در سراسر دنیا را تغییر داد و همچنین به‌ عنوان اولین بانوی سیاه پوست آمریکایی که در لیست میلیاردرهای جهان قرار می‌گرفت افتخارآفرینی کرد. او دارای یک مدرک افتخاری از دانشگاه هاوارد و همچنین مدالِ آزادی از طرف ریاست جمهوری آمریکاست.

معرفی کتاب آنچه با اطمینان میدانم

در مقدمه‌ی این کتاب، اوپرا در توضیح نامِ کتاب می‌گوید در سال ۱۹۹۸ در مصاحبه‌ای که با منتقد فیلم، جین سیسکل داشت، سوالی از او پرسیده شد که تا سال ها بعد به آن فکر میکرد. سوال این بود: “چه چیزی را با اطمینان میدانی؟” و پس از آن، این سوال به سوالِ مرکزیِ زندگیِ او تبدیل شد.

او در ادامه نوشت:

در طی سال ها سوال های زیادی پرسیده‌ام و سوال های زیادی هم از من پرسیده شده است، اما این سوال واقعاً من را به فکر فرو برد.

او در طول چهارده سال، درس هایی که از تجربیات زندگیِ پر فراز و نشیبش کسب کرده بود در بخشی به نام “آنچه با اطمینان میدانم” در مجله‌اش “the O magazine” در اختیار عموم قرار داد و بدین وسیله مجله‌ی او به منبعی ماهانه از نصایح ارزشمند و جملاتِ تاثیرگذار برای میلیون ها نفر تبدیل شد.

در سال ۲۰۱۴ این نوشته‌های تاثیرگذار برای اولین بار بازنگری شده و مهم ترینِ آنها در کتابی با همان نام چاپ شد.

مطالبِ کتابِ “آنچه با اطمینان میدانم” به هشت بخش تقسیم شده است: خوشبختی، انعطاف‌پذیری، ارتباط، قدردانی، امکان پذیری، شگفت زدگی، شفافیت و قدرت. تسلط پیدا کردن به این هشت زمینه، از نظر اوپرا، می‌تواند زندگی هر فرد را در جهت مثبت تغییر دهد و او را به بهترین نسخه‌ی “خود” تبدیل کند.

اوپرا با کلام صادقانه، تکان دهنده، نشاط‌ بخش، هیجان انگیز و گاهاً همراه با طنزِ خاص خود، موفق به نوشتن کتابی شده است که خواننده بارها و بارها در مراحل مختلف زندگی خود به آن روی می آورد و از آن کمک می‌گیرد.

اوپرا-وینفری.webp (834×437)

درباره نویسنده کتاب :

اوپرا وینفری زنی است که نیازی به معرفی ندارد. او یکی از شناخته شده ترین افراد جهان است و به گفته‌ی خود آخرین باری که با کسی برای اولین بار آشنا شده و بلافاصله توسط آن فرد شناخته نشده را به یاد ندارد. او لقب “ملکه‌ی رسانه ها” را کسب کرده و بسیاری معتقدند که او تاثیرگذارترین زنِ دنیاست. مطالعه زندگی نامه اوپرا

به ما بگو چطور هستیم ؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای
نمایش بیشتر

مدرسه کسب و کار آیا

مدرسه کسب و کار آیا، یک موسسه آموزش مهارت‌های فردی و توسعه کسب و کار است که ماموریت آن آموزش روش‌های ایده‌پردازی، راه اندازی و ارتقای کسب و کار، مهارت‌های مذاکره و فروشندگی حرفه ای و به صورت کلی ارتقا و رشد افراد، مدیران و سازمان ها می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا