معرفی دانشگاه

معرفی دانشگاه منچستر

دانشگاه منچستر

دانشگاه منچستر از دانشگاه های عمومی تحقیقاتی می‌باشد که در سال 1824 در انگلستان تاسیس شده است که 40490 دانشجو دارد که از بین آنها ۲۷۸۹۵ دانشجو در مقطع کارشناسی و 12590 دانشجو در مقطع تحصیلات تکمیلی هستند.

رتبه جهانی این دانشگاه در سال 2020، 29 و در اروپا 7 می‌باشد و برنده ۲۵ جایزه نوبل در عرصه های مختلف می‌باشد. شور انگلستان پس از آمریکا دومین مقصد محبوب دانشجویی به حساب می آید.

انگلستان یا بریتانیای کبیر شامل ۴ کشور انگلیس، اسکاتلند، ولز و ایرلند شمالی میشود و به علت سطح بالای کیفیت تحصیلی که پیشینه‌ای با قدمت چندین قرن دارد، هدف تحصیل بسیاری از دانشجوی دنیا قرار میگیرد.

دانشگاه منچستر

دانشگاه منچستردانشگاه ها و کالج های انگلستان برای اکثر رشته ها دوره های کارشناسیِ سه ساله و دوره‌ی ارشد یک ساله ارائه میدهند که درنتیجه صرفه جوییِ قابل توجهی در هزینه و زمان برای دانشجویان به همراه دارد و دانشجوها بطور متوسط دو سال زودتر از دانشجویان کشورهای دیگر می توانند وارد دوره‌ی دکتری یا بازار کار شوند.

مدارک صادر شده از موسسات آموزش عالی انگلستان در همه جای دنیا به عنوان مدارکی معتبر با کیفیت بالا در سطح جهانی شناخه شده هستند.

درباره دانشگاه منچستر

دانشگاه منچستر یکی از دانشگاه های انگلستان واقع در شهر منچستر است. این دانشگاه در سال ۱۸۲۴ تاسیس شده است و در رده‌ی بهترین و معتبرترین دانشگاه های انگلستان، اروپا و دنیا قرار گرفته است. این دانشگاه در رتبه‌ی پنجم در انگلستان (پس از آکسفورد، کمبریج، دانشگاه لندن و امپریال کالج لندن) و در رتبه‌ی هفتم اروپا قرار گرفته است. همچنین مدرسه مدیریت منچستر (manchester business school) در رتبه‌ی بهترین های اروپا و جهان قرار دارد.

از افتخارات این دانشگاه می توان به این اشاره کرد که ۲۵ نفر از برندگان نوبا جزو کارکنان و دانشجویان دانشگاه منچستر بوده‌اند و ۴ تن از آنها جزو هیئت علمیِ فعلیِ این دانشگاه هستند. تعدادی که از هر دانشگاه دیگری در انگلستان بیشتر است.

از نظر تعداد متقاضیانِ پذیرش، منچستر همچنان محبوب‌ترین دانشگاه بریتانیا است و تعداد دانشجویانِ خارجیِ پذیرفته شده در این دانشگاه بیشتر از سایر دانشگاه هاست.

دانشگاه منچستر

برنامه‌ی مدیریت منچستر دانشجویان را تشویق می کند تا تفکرات خود را فراتر از دانشگاه برده و به تاثیر فعالیات خود بعنوان یک شهروند مسئول بیندیشند. شعارِ این دانشگاه “دانش، خرد و انسانیت” است. (به لاتین: Cognitio, Sapientia, Humanitas)

در سال ۲۰۱۵ مدیرانی که در جدول صد شرکت برتر مجله‌ی تایمز قرار دارند، دانشگاه منچستر را یکی از منابع موردعلاقه‌ی خود برای استخدام نیروی جدید نامیدند و کیفیت خدماتِ شغلیِ آن را بسیار بالا دانستند. این موضوع به این دلیل اهمیتِ بالایی دارد که برخی از این نهادها و شرکت ها گزینه های استخدامی خود را بسیار محدود کرده‌اند.

کتابخانه‌ی این دانشگاه جزو پنج کتابخانه‌ی برتر تحقیقاتی است که دارای بیش از ۳ میلیون نسخه‌ کتاب چاپی و نسخه‌ی خطی و بیش از ۵۰۰ هزار نسخه‌کتاب الکترونیکی است.

منچستر شهری است در شمال غربی انگلستان و به اعتقاد بسیاری “دومین پایتخت بریتانیا” است. همچنین اقتصاد منچستر در انگستان رتبه‌ی سوم را دارد و پس از لندن و ادینبرگ سومین شهر پربازدید توریستی در انگلستان است.

به ما بگو چطور هستیم ؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
نمایش بیشتر

مدرسه کسب و کار آیا

مدرسه کسب و کار آیا، یک موسسه آموزش مهارت‌های فردی و توسعه کسب و کار است که ماموریت آن آموزش روش‌های ایده‌پردازی، راه اندازی و ارتقای کسب و کار، مهارت‌های مذاکره و فروشندگی حرفه ای و به صورت کلی ارتقا و رشد افراد، مدیران و سازمان ها می‌باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. دانشگاه منچستر با استناد ب توضیحاتی ک بالا بهشون اشاره شد بسیار معتبر و بسیار پرآوازه میباشد و آرزوی بسیاری از دانشجویان نمونه ایران و جهان است ک بتونن تو این دانشگاه تحصیل کنن چون میدونن ب معنای واقعی تخصص تو رشته تحصیلشون پیدا میکنن و مهمتر از هر چیزی پژوهش تو رشته خودشون خوب جواب میده چون پتانسیل پژوهش اونجا واقعا هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا