دیگر مقالاتمقالات مهارت های فردی

انواع شخصیت بازیگران فیلم های محبوب که باید بدانید

انواع شخصیت بازیگران فیلم های محبوب که باید بدانید

 

شاید در هنگام مشاهده فیلم ها و مجموعه های محبوب خود با بازیگران احساس نزدیکی یا شبیه بودن کرده اید و همین باعث شده آن کاراکتر یا نقش برای شما خیلی مهم یا حتی طرفدار دو آتیشه آن باشید که یکی از عوامل این اتفاق انواع شخصیت بازیگران می باشد. 

انواع شخصیت : معرفی فیلم شهرزاد

شهرزاد مجموعه‌ای نمایشی است که فصل اول آن در سال ۱۳۹۴ در ۲۸ قسمت و فصل دوم آن در سال ۱۳۹۶ در ۱۵ قسمت پخش شد. همچنین پخش فصل سوم این سریال هم در ۱۶ قسمت در زمستان ۱۳۹۶ آغاز شد و در ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ پایان یافت. کارگردان این سریال حسن فتحی و تهیه‌کننده آن محمد امامی است. پخش این سریال به صورت هفتگی از طریق مراکز عرضه فیلم سراسر ایران انجام شد. علی نصیریان، ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی و پریناز ایزدیار بازیگران نقش‌های اصلی این مجموعه هستند. شهرزاد یکی از پرفروش‌ترین و پرمخاطب‌ترین مجموعه‌ها در شبکه نمایش خانگی ایران است. 

خلاصهٔ فیلم شهرزاد

داستان در سال ۱۳۳۲ و زمامداری دکتر مصدق اتفاق می‌افتد. شهرزاد (ترانه علیدوستی) دانشجوی پزشکی و فرهاد (مصطفی زمانی) دانشجوی ادبیات و روزنامه‌نگار عاشق هم هستند و می‌خواهند با هم ازدواج کنند. پدران این دو از افراد گوش‌به‌فرمان شخصی متنفذ به نام بزرگ‌آقا (علی نصیریان) هستند. تحولات ۲۸ مرداد، فرهاد را که روزنامه‌نگار و از طرفداران پر و پا قرص مصدق است، به دلیل اتهام به قتل و توطئه علیه سلطنت به پای چوبهٔ دار می‌کشد اما بزرگ‌آقا او را نجات می‌دهد. پس از آن ماجرا که دیگر فرهاد کمی از وحشت‌زدگی‌اش کم شده، تصمیم می‌گیرند مراسم عروسی بگیرند. همه خوشحال‌اند به‌جز پدر شهرزاد (محمود پاک‌نیت) که میلی به این ازدواج ندارد. از آن طرف، بزرگ‌آقا دختری به نام شیرین (پریناز ایزدیار) دارد که با پسرعموی خود، قباد (شهاب حسینی) ازدواج کرده‌است. قباد که هیچ میلی به این دختر بدزبان و مغرور ندارد، چون او عاشقش است، به‌خاطر پدر قدرتمندش بزرگ‌آقا که عمویش می‌شود، سکوت می‌کند و مجبور می‌شود بسوزد و بسازد.

انواع شخصیت : نقش های فیلم شهرزاد

 

 

 

 

انواع شخصیت : معرفی فیلم زخم کاری

زخم کاری یک مجموعهٔ نمایش خانگی ایرانی در ژانر درام جنایی به نویسندگی و کارگردانی محمدحسین مهدویان است که فصل اول آن بر پایهٔ رمان بیست زخم کاری نوشتهٔ محمود حسینی‌زاد برای سرویس پخش فیلیمو ساخته شده‌است. فصل دوم این سریال با نگاهی به نمایشنامه هملت نوشته ویلیام شکسپیر و طراحی قصه محمدحسین مهدویان نوشته شده است. فیلم‌برداری مجموعه از اسفند ۱۳۹۹ آغاز گردید و تا تیر ۱۴۰۰ به‌طول انجامید. فصل نخست در ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ به نمایش درآمد و در ۱۹ شهریور متشکل از ۱۵ قسمت به پایان رسید. قسمت دوم با نام بازگشت در ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ آغاز به پخش کرد.

فصل اول زخم کاری نظرات اکثراً مثبتی از منتقدان دریافت کرد. این مجموعه با میانگین ۲۰ میلیون دقیقه تماشا، پربیننده‌ترین مجموعه شبکه نمایش خانگی است و در بیست و یکمین دوره جشن حافظ نامزد هفت و برنده چهار جایزه از جمله جایزه بهترین مجموعه تلویزیونی و جایزه بهترین بازیگر زن درام برای آزادی‌ور شد. فصل دوم این سریال با واکنش‌های ضد و نقیضی همراه شد. فصل سوم زخم کاری در سال ۱۴۰۲ در حال تولید است و برای پخش در سال ۱۴۰۳ آماده می‌شود.

خلاصهٔ فیلم زخم کاری

در قسمت اول فصل اول زخم کاری می‌شود به‌طور کلی با شخصیت‌های اصلی این سریال آشنا شد. قصه با ورود مالک مالکی به خانه ریزآبادی‌ها شروع می‌شود. مالک مرد جوانی از طبقه پایین است که به‌واسطه همکاری با خان عمو، رشد کرده و ثروتی بهم زده؛ اما آنچه پدرش در گذشته بوده، همچنین دوران بی‌نصیب بودنش از ثروت، مانند آینه عبرت مدام پیش چشمش کشیده می‌شود و در ادامه … 

انواع شخصیت : نقش های فیلم زخم کاری

 

تیپ شخصیتی بازیگران فیلم زخم کاری
تیپ شخصیتی بازیگران فیلم زخم کاری

 

 

 

 

انواع شخصیت : معرفی فیلم پوست شیر

 

پوست شیر مجموعه نمایش خانگی ایرانی در ژانر درام جنایی به کارگردانی جمشید محمودی و نویسندگی رضا بهاروند و محمودی است که از شبکه اینترنتی فیلم‌نت به نمایش درآمد. داستان آن در مورد پدری است که در تلاش است تا عاملان ربوده شدن دخترش را پیدا کند. هادی حجازی‌فر، پانته‌آ بهرام، مهرداد صدیقیان، علیرضا کمالی، پردیس احمدیه، ژیلا شاهی و شهاب حسینی از بازیگران این مجموعه هستند.

پخش پوست شیر از ۱ مهر ۱۴۰۱ آغاز شد و در ۳۰ فروردین ۱۴۰۲، متشکل از سه فصل، به پایان رسید. این مجموعه نقدهای عموماً مثبتی از طرف منتقدان و مخاطبان دریافت کرد. این مجموعه در جشن حافظ برندهٔ جوایز بهترین فیلمنامه، بهترین کارگردانی، بهترین سریال تلویزیونی و بهترین بازیگر مرد درام (کمالی) شد.

خلاصهٔ فیلم پوست شیر

نعیم پس از ۱۵ سال از زندان آزاد می‌شود و به دیدار دخترش می‌رود. دختر او در جریان سفر به شمال ربوده می‌شود و نعیم که از تلاش پلیس خشنود نیست، مجبور می‌شود که به همراه دوستانش رضا و صدرا، عاملان ربوده شدن دخترش را پیدا کند.

انواع شخصیت : نقش های فیلم پوست شیر 

 

تیپ شخصیتی بازیگران فیلم پوست شیر
تیپ شخصیتی بازیگران فیلم پوست شیر

 

من از نظر تیپ شخصیتی شبیه به کدام بازیگر هستم ؟

 

حال پس از دیدن این تیپ های شخصیتی بازیگران محبوب خودتان ممکن است برای شما هم جالب باشد که شبیه کدام بازیگر در چه فیلمی هستید؟ 

پس می توانید با شرکت در آزمون شخصیت شناسی mbti به صورت رایگان در این آزمون شرکت کرده و نتیجه خود را در قسمت نظرات قرار دهید و همچنین اگر فیلم دیگری مد نظرتان خواهد بود را اعلام کنید تا با محتوای بیشتری این مطالب را تولید کنیم.

به ما بگو چطور هستیم ؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا