مقالات بازاریابی و برندینگ

بهترین کسب و کار های اینترنتی خارج از ایران

در اوج همه گیری کرونا، متاسفانه، بسیاری از مردم از کار بیکار شدند و صنف های بسیاری به تعطیلی درآمدند. اما برخی از مشاغل، که بشر فکرش را نیز نمیکرد، چنان به درآمدی فوق العاده ای دست پیدا کرده اند که آینده صاحبان خود را به طور کلی عوض کرده اند. تمامی این مشاغل به جز تعدادی انگشت شمار، اینترنتی هستند و به صورت آنلاین، انجام می شوند.

بهترین کسب و کار های اینترنتی خارج از ایران

این مشاغل، در دنیای خارج از ایران، محبوبیت بسیاری پیدا کرده اند. اگر چه در ایران نیز، به آرامی در حال پیشرفت هستند. شما می توانید با استفاده از ارتباط با دنیای خارج از کشور، شغل خود را ایجاد کنید و اگر به زبان انگلیسی مسلط باشید، به راحتی می توانید  کسب و کار خودتان را راه اندازی کنید. هرچند تعدادی از مشاغل به راحتی در ایران نیز قابل اجرا هستند و شما اینجا، می توانید تجارت خود را راه بندازید.

 

 

حال می خواهیم، لیستی طولانی از پردرآمد ترین موفق ترین کسب و کار های اینترنتی در خارج از ایران را مشاهده کنیم. شما نیز میتوانید یک سری از این مشاغل، با توجه به استعدادتان ایجاد کنید:

1 : آژانس بازاریابی

آژانس بازاریابی چیست؟ تجارت ها با آژانس ها و بازاریابی، یک تجارت بسیار پر سود می باشد که با طراحی های گرافیک و طراحی های وب‌سایت، خدمات مشاوره ای و و گستره وب همراه می باشد. در دوران همه گیری کرونا، بازار های خرده فروشی در این آژانسها به پر سود ترین سهام خود در این عصر رسیده اند. تصور کنید، در اینجا حتی آجر شما را خریدار هستند! در آژانس های بازاریابی، برای استعداد شما ارزش قائل می شوند و حتی ممکن است روی شما سرمایه گذاری کنند.

2: بلاگر

بلاگر ها، معمولا به کار تولید محتوا مشغول هستند اما امروزه اسم بلاگر ها به عنوان،کسانی که تبلیغات انجام می دهند، در رفته است.بلاگر ها شغل بسیار پر سود و جالبی ست که در آن، شما میتوانید نظرات خود را با مردم به اشتراک بگذارید و به نقد یک محصول بپردازید یا حتی تبلیغ کنید.

3: دستیار مجازی

بسیاری از پیج ها و یا وبلاگ های بسیار فعال، نیازمند کسی هستند که کار های روزمره آنها مثل جواب دادن، پست گذاشتن و .. را انجام دهد. دستیار مجازی در واقعیت شبیه به منشی است منتها، به جای شرکت، مطب یا هر جای دیگر، شما با رسانه های اجتماعی مثل اینستاگرام  سروکار دارید.

4: مدیر رسانه های اجتماعی

کار مدیر رسانه های اجتماعی، بسیار شبیه به دستیار مجازی ست با این تفاوت، دستیار مجازی، مسئول همه کار هاست ولی مدیر رسانه های اجتماعی، تنها حساب یک رسانه مانند واتس اپ،تلگرام یا فیسبوک  و اینستاگرام را مدیریت می کند. این شغل، در ایران به ادمین نیز معروف است.

5: مشاور رسانه های اجتماعی

شما در اینجا به جای مدیریت حساب های اجتماعی دیگران، برای خودتان حساب باز می کنید و به ارائه استعداد ها و خدمات خودتان، می پردازید. شاید این شغل کمی زمان بر باشد، اما مطمئن باشید میزان موفقیت در آن، بسیار بیشتر از دستیار مجازی یا مدیریت رسانه های اجتماعی دیگران است.

6: اینفلوئنسر شبکه های اجتماعی

می توانید روی حساب های خود تمرکز بیشتری کنید و خودتان را ارتقا ببخشید و روی مردم، تاثیر های مثبتی ایجاد کنید و نفوذ خود را در شبکه های اجتماعی بالا ببرید. در اینجا، شما با برند ها برای تبلیغ آنها همکاری می کنید و کسب درآمد می کنید. برای مطالعه بیشتر مقاله اینفلوئنسر مارکتینگ چیست ؟ را مطالعه کنید.

7: نویسنده کتاب های الکترونیکی

از استعداد و تخیل نویسندگی تان استفاده کنید و بهترین کتابتان را بنویسید. در صورتی که مورد تایید قرار گیرد، در وب‌سایت آمازون منتشر خواهد شد و اگر بخت با شما یار باشد، فروش موفقیت آمیزی نصیبتان می شود و شاید حتی بتوانید کتابتان را وارد سایت معروف گودریدز کنید و به موفقیت و معروفیت جهانی دست پیدا کنید.

8: خالق دوره های آنلاین

یکی از شغل های پر درآمد، خلق کردن دوره های تخصصی خودتان است. شما می توانید با توجه به حوزه خودتان، چه هنری چه فنی، دوره های تخصصی خلق کنید و در وب‌سایتتان به اشتراک بگذارید و می توانید بابت هر دوره مفیدی که به اجرا می گذارید، مبالغ مختلف دریافت کنید.

9: آموزش تجارت آنلاین

اگر در تجارت آنلاین تخصصی دارید، می توانید آن را در اسکایپ یا واتس اپ، به دیگران آموزش دهید. شاید کمی دور از ذهن به نظر برسد، اما باور کنید مردم برای آموختن چنین دوره ها و آموزش هایی، سر و دست می شکنند!

10: بازاریابی پیوسته

بازاریابی پیوسته، به شما این امکان را می دهد که برای شرکت یا برندی، به صورت بازاریاب، محصولات یا خدماتشان را به فروش برسانید یا سبب بستن قرارداد های مختلف با شرکت ها شوید. آنگاه می توانید سهم خود را از هر قرارداد یا فروش، بردارید.

11: پادکستر

شما همچنین می توانید پادکست خود را به عنوان یک تجارت آنلاین راه اندازی کنید و برای ایجاد مشاغلی پیرامون محتوای خود ، تبلیغات یا حمایت های مالی ، بفروشید.

12: فروشنده “ای بِی”

اگر شما محصولی را تولید کرده اید ولی نمی دانید چگونه از آن به درآمد برسید، میتوانید با بازکردن حساب خود در فروشگاه های آنلاین مانند “ای بِی”، محصول خود را به فروش برسانید.

13: طراح وب

اگرچه طراحی وب بسیار مشکل و نیاز به دانش فراوانی دارد، اما با ارائه این خدمات به صاحبان خواستار طراح وب، شما به درآمد فراوانی میرسید. اگر حتی به مقدار کم نیز در این زمینه دانش دارید، آن را ارتقا دهید.

14: ارتقا دهند وبسایت

همچنین شما می توانید در مرحله بعدی طراحی وب‌ سایت، پا را فراتر گذشته و آن را ارتقا دهید. اگرچه این کار نیز به دانش فنی نیاز دارد اما به پای دقت و تیز بودن طراحی وب، نمی رسد و زمان کمتری نیز برای آن، باید صرف کنید.

15: طراح گرافیک

می توانید نسبت به طراح وب‌سایت و ارتقا دهنده وب‌سایت، کمتر خدمات فنی انجام دهید و بیشتر به طراحی های گرافیکی و مدرن بپردازید و مشتریان خود را جذب کنید.

مقاله پیشنهادی : 11 شغل اینترنتی پر درآمد در ایران

کانال یوتوب
کانال یوتوب

16: کانال یوتوب

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که در مقابل دوربین راحت هستید، به راحتی می توانید ویدئو های خود را در کانال یوتوب آپلود کنید و تجارت آنلاین راه اندازی کنید و از طریق تبلیغات، کسب درآمد کنید.

17: برنامه نویسی

به احتمال زیاد، پردرآمد ترین شغل در این لیست، متعلق به برنامه نویسان می باشد. برنامه نویسی یک دانش گسترده و بسیار سخت در حوزه کامپیوتر است و شما حتما باید علم کافی را در این مورد داشته باشید. سپس، می توانید بر اساس نیاز های مشتری ها خود، برنامه های تلفن همراه برایشان ایجاد کنید یا حتی می توانید برای خود برنامه بنویسید و درآن به بازاریابی و تبلیغ بپردازید.

18: نمایندگی فروش دامنه

مشخصا، هرکس که می خواهد سایت خود را راه اندازی کند، ابتدا به دامنه سایت نیاز دارد و باید آن را از جایی تهیه کند. شما می توانید با تاسیس نمایندگی و خرید و فروش دامنه های مختلف، کسب و کار ایجاد کنید.

19: نویسنده اینترنتی

این دسته از نویسندگان می توانند خدمات خود را به وبلاگ های مختلف ارائه دهند و تولید محتوا انجام بدهند. همچنین اگر چندین زبان بلد باشید، می توانید در اکثر وبلاگ ها با زبان های دیگر، فعالیت کنید.

20: طراح تی شرت

شاید به نظر مسخره برسد، اما طراح های تیشرت در خارج از ایران، دستمزد های گزافی برای طرح هایشان می‌گیرند! تیشرت هایی که طرح های سلبریتی ها یا کاراکتر های معروف دارد، بسیار محبوب جوانان است و شما می توانید در یک سری سایت ها مانند کافه پرس، طرح های خود را به فروش برسانید.

21: استاد راهنما از راه دور

این شغل، هم اکنون در ایران به سرعت در حال پیشرفت کردن است. شما نیازی ندارید که برای آموزش به مردم، با آنها ملاقات کنید. می توانید در هر زمینه ای که دانش آن را دارید، برای مشتریان خود کلاس های آنلاین، تنظیم کنید.

22: متخصص تبلیغات آنلاین

اگر در مورد گزینه های تبلیغات آنلاین اطلاعاتی کسب کرده اید ، می توانید خدمات خود را به مشاغل کوچک ارائه دهید. معمولا مشاغل کوچک، از تبلیغات آنلاین برای پیشنهادات خود، استفاده می کنند.

23: مشاور سفر

تا همین سال گذشته، آژانس های مسافرتی، بسیار محبوب بوده‌اند و درآمد زیادی کسب می کردند اما هم اکنون این آژانس ها، مانند سابق مشتریان خود را ندارند. با اینحال، مشاور سفر هنوز هم به عنوان یک شغل پر درآمد محسوب می شود. شما می توانید به صورت آنلاین، تجارتی کوچک راه اندازی کنید به مشتریان و دوستان خود کمک کنید تا بهترین گزینه های سفر را، انتخاب کنند.

24: بازنویسی

شغل مورد علاقه و بسیار آسان! شما می توانید نوشته ها و مقالات دیگر را اصلاح و غلط گیری کنید یا حتی به تغییر نثر مورد نظر، اقدام کنید و شاید مشتری نیز از شما بخواهد که چندین بند، خودتان به آن اضافه کنید. بازنویسی، از لحاظ تلف نکردن زمان، بسیار شغل مناسبی می باشد.

25: سرمایه گذاران عکس

چندین وبسایت فروش عکس وجود دارد که عکس های شما را می خرند. شرکت هایی نیز هستند تا به شما پیشنهاد همکاری بدهند و از عکس های هنری تان، به عنوان تمپلیت، استفاده کنند. شما می توانید در این زمینه، خودتان وب‌سایت خلق کنید به فروش عکس هایتان بپردازید.

بهترین کسب و کار های اینترنتی خارج از ایران

26: نویسنده وبسایت

شما می توانید برای مدت مشخصی، با یک وبلاگ قرارداد ببندید و به تولید محتوا بپردازید و گاهی اوقات، برایشان کار های تبلیغاتی انجام دهیدو به مشاغل های مختلف کمک کنید تا بیشتر دیده شوند.

27: پشتیبانی فنی مجازی

اگر به اندازه کافی دانش فنی داشته باشید ، می توانید خدماتی را راه اندازی کنید که پشتیبانی از راه دور برای مشتریانی که از طریق اینترنت با شما تماس می گیرند، فراهم سازد.

28: قرارداد خدمات مشتری

همچنین، شما می توانید به مشتری هایی که می خواهند با خارج از کشور خودشان تبادل داشته باشند، خدمات خود را ارائه دهید و برایشان ارتباط بسازید.

29: توسعه دهنده نرم افزار

برای کسانی که سیستم های کامپیوتر و لپتاپ شان از کار افتاده یا خراب شده، می توانید خدمات نرم افزاری ارائه بدهید یا به شرکت های مختلف بروید و نرم افزار های مختلف را توسعه دهید و تعمیر کنید.

30: مشاور بازاریابی

اگر بازاریاب باتجربه ای هستید ، می توانید به مشاغلی که می خواهند در ایجاد و اجرای برنامه های بازاریابی آنلاین خود کمک کنند ، خدمات ارائه دهید. اگر هم اطلاعات و آموزش لازم برای انجام مشاوره حرفه ای فروش ندارید می توانید دوره فروش را مطالعه کنید.

31: توسعه دهنده قالب وردپرس

وردپرس، بستری بسیار محبوب برای وبلاگ ها و سایت ها می باشد. شما می توانید با ساختن قالب های جالب و جذاب، برای افرادی که به آسانی می خواهند قالب های وردپرس را برای وب‌سایت خود داشته باشند، ایجاد کنید و به فروش برسانید.

32: محقق

فرصت های زیادی برای محققان وجود دارد تا بتوانند به نویسندگان ، مشاغل و سایر مشتریان خدمات آنلاین ارائه دهند.

33: عضویت اپراتور سایت

اگر ایده ای برای ایجاد یک وب سایت تخصصی دارید ، می توانید برای افرادی که علاقه مند به عضویت در انجمن یا دسترسی به سایر مزایای ارائه شده توسط سایت شما هستند ، عضویت پولی پرداخت کنید.

34: خالق شبکه وبلاگ

شما همچنین می توانید شبکه ای مختص وبلاگ نویسان را راه اندازی کنید و از اعضای آن برای پرداخت هزینه یا درآمد از طریق تبلیغات یا خدمات و محصولات مجاز استفاده کنید.

35: خالق شبکه های تبلیغاتی

اگر مورد بالا برای شما دشوار یا ممکن نبود، در غیر اینصورت ، می توانید شبکه ای ایجاد کنید که برای وبلاگ نویسان ، دارندگان سایت و سایر مشاغل آنلاین باشد. در اینجا، آنها می توانند بلاگر ها و اسپانسر های مالی را پیدا کنند و یا بالعکس.

36: روابط عمومی آنلاین

روابط عمومی قطعاً یک فرصت تجاری مناسب است. و شما می توانید مشاغلی ایجاد کنید که عمدتا با مشتری و نشریات به‌صورت آنلاین ارتباط برقرار کند و با یکدیگر با توجه به حوزه همکاری، قرارداد بسته شود.

37: سرویس نگهداری وب سایت

برای آن دسته از مشاغلی که وبسایت مخصوص خود را دارند ولی برخی از آنها نیاز به مدیریت یا نگهداری دارند، شما می توانید خدمات خود را به صورت مدیر، تعمیرکننده و ادمین، ارائه دهید.

38: سرویس نقد وب سایت

همچنین شما می توانید به عنوان یک منتقد، در سرویس های وبلاگ ها شروع به کار کنید و به نقد وبلاگ ها بپردازید و در سایت مشتریان خود قرار دهید. نقد ها به افزایش آمار بازدید کنندگان بسیار کمک می کند.

39: استخدام آنلاین

برای کسانی که به مشتریان تجاری خود، میخواهند کمک کنند تا بهترین اعضای تیم انتخاب کنند، یک سرویس جذب نیرو برای آنها درست کنید و نامزد ها را به صورت آنلاین، در لیست سرویس قرار دهید.

40: خدمات رزومه نویسی

در اینجا شما می توانید با راه اندازی خدمات ویژه، برای مشتریانی که می خواهند رزومه و نامه های مختص به خود داشته باشند و یا مشتری هایی که به دنبال کار هستند، با آنها شروع به همکاری کنید.

41: مربی زندگی

شاید اسمش به نظر بامزه باشد، اما اگر میخواهید در زمینه های مختلف به مشتریان خود کمک کنید، می توانید به صورت آنلاین و با راه اندازی وبسایت مختص خودتان شروع کنید. این شغل جنبه روانشناسی و مشاوره ای دارد و شما باید دانش بسیار بالایی در این زمینه داشته باشید.

42: سرویس برنامه غذا

یا اگر می خواهید جزئیات بیشتری کسب کنید و به مشتریان در برنامه ریزی وعده های غذایی و تغذیه خود کمک کنید، می توانید یک سرویس برنامه ریزی غذا را که در آن با مشتریان بصورت آنلاین مشاوره می دهید، ارائه دهید و سپس بر اساس مشاوره خود، برنامه ای برای آنها ارسال کنید.

43: طراحی دیجیتالی سفارشی

اگر شما یک هنرمند ماهر هستید ، می توانید به مشتریانی که از طریق وب سایت یا کانال های آنلاین دیگر با شما تماس می گیرند ، خدمات طراحی های دیجیتالی سفارشی منحصر به خودتان را ارائه دهید.

44: خالق تبلیغات ویدیویی

شما می توانید با مشتریانی که به تبلیغات ویدیویی در یوتوب یا سایر پلتفرم های آنلاین نیاز دارند، ویدیو های تبلیغاتی ایجاد کنید و خدمات ویدیویی خود را ارائه دهید.

45: بازاریاب فروش مستقیم

برای کسانی که در زمینه فروش مهارت دارند ، می توانید با ارائه خدمات خود به مشتریان تجاری و سپس ارتباط آنلاین با مشتریان بالقوه ، شغلی ایجاد کنید.

46: مشاور مالی

اگر دانش مالی کافی داشته باشید ، می توانید به عنوان مشاور مالی شغلی ایجاد کنید و با مشتریانی که به صورت آنلاین با شما تماس می گیرند کار کنید.

47: خدمات دفترداری

یا می توانید خدمات حسابداری را به مشاغل مختلف ارائه دهید و فقط یک سیستم ارتباطی آنلاین راه اندازی کنید تا کارها برایتان آسان تر شود.

48: سرویس خبرنامه آنلاین

راه اندازی یک خبرنامه بسیار راه ساده ایست. اگر شبکه قابل توجهی ایجاد کرده اید ، می توانید از لیست خود برای فروش محصولات ، خدمات یا کسب درآمد، با همکاری با مشاغل دیگر استفاده کنید.

امیدواریم این مقاله توانسته باشد شغل های پردرآمد را به شما معرفی کند. پیشنهاد می کنیم حتما مقاله ۱۰ راهکار افزایش سطح درآمد را مطالعه کنید تا با کسب مهارت لازم بتوانید درآمد خود را افزایش دهید.

به ما بگو چطور هستیم ؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای
نمایش بیشتر

مدرسه کسب و کار آیا

مدرسه کسب و کار آیا، یک موسسه آموزش مهارت‌های فردی و توسعه کسب و کار است که ماموریت آن آموزش روش‌های ایده‌پردازی، راه اندازی و ارتقای کسب و کار، مهارت‌های مذاکره و فروشندگی حرفه ای و به صورت کلی ارتقا و رشد افراد، مدیران و سازمان ها می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا