کتابخانه

معرفی کتاب بهانه بی بهانه

معرفی کتاب بهانه بی بهانه

در کتاب بهانه بی بهانه می خوانیم

کتاب بهانه بی بهانه اثر برایان تریسی، نویسنده و سخنران حوزه مدیریت و موفقیت است که در لیست کتاب های پر فروش برایان تریسی نیز قرار دارد. کتاب بهانه بی بهانه در واقع 21 روش گام به گام را برای افزایش انضباط فردی و دستیابی سریع به اهداف بیان می نماید که بصورت ملوس، اجرایی و با ارائه داستان ها و مثال های واقعی همراه شده است. یکی از برترین و مهم ترین ویژگی هایی که همه بزرگان عرصه موفقیت بر آن اتفاق نظر دارند، اهمیت انضباط فردی است. داشتن انضباط دقیقا نقطه مخالف بهانه تراشی است.

انضباط فردی

انضباط فردی کلید رسیدن به موفقیت و یک زندگی عالی است و بدون آن این مهم امکان پذیر نخواهد بود. مهم ترین توصیه ای که برایان تریسی در این کتاب به مردم ارائه می دهد این است که اگر می خواهید به موفقیت واقعی دست پیدا کنید و پیشرفت چشمگیری در همه جنبه های زندگی داشته باشید، باید خودتان را تغییر داده و به فرد متفاوتی تبدیل شوید. پیام کتاب برایان تریسی این است که باید کیفیت شخصیتتان را بالا ببرید تا بتوانید به رده انسان های موفق برسید و درک کنید که بالا بردن کیفیت شخصیت شما بسیار از مسائل مادی مهم تر است.

اگر بخواهیم در یک جمله مهم ترین راز رسیدن به موفقیت و انسان های موفق را از نقطه نظر برایان تریسی  بگوییم باید به انضباط فردی در همه امور اشاره کنیم. بهانه بی بهانه می گوید شاه کلید درب های موفقیت، ایجاد عادت انضباط فردی است.  با مطالعه این کتاب ارزشمند و به کار بستن راهکارهای فوق العاده آن می توان به شخصی فوق العاده تبدیل شد که پتانسیل موفق شدن بسیار بالایی دارد.

درباره نویسنده:

برایان تریسی، سخنران و نویسنده نامی 75 ساله حوزه رهبری، فروش، اعتماد به نفس، خلاقیت، هدف گذاری، مدیریت، موفقیت و استراتژی های کسب و کار است. وی مولف چندین کتاب شاخص در حوزه های یاد شده است که بهانه بی بهانه یکی از مهم ترین کتب روانشناسی موفقیت وی است که تا اکنون فروشی چند میلیونی داشته است. وی تا کنون به برندهای معروف بین المللی بسیاری مشاوره داده و 5000 سمینار برگزار نموده که هر کدام دست کم 2000 شرکت کننده داشته است.

به ما بگو چطور هستیم ؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
نمایش بیشتر

مدرسه کسب و کار آیا

مدرسه کسب و کار آیا، یک موسسه آموزش مهارت‌های فردی و توسعه کسب و کار است که ماموریت آن آموزش روش‌های ایده‌پردازی، راه اندازی و ارتقای کسب و کار، مهارت‌های مذاکره و فروشندگی حرفه ای و به صورت کلی ارتقا و رشد افراد، مدیران و سازمان ها می‌باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا