معرفی دانشگاه

معرفی دانشگاه اراسموس روتردام

دانشگاه اراسموس روتردام (Erasmus University) از دانشگاه های عمومی تحقیقاتی می‌باشد که در سال ۱۹۱۳ میلادی در روتردام هلند تاسیس شده است که ۲۸۰۴۷ دانشجو دارد که از بین آنها ۱۷۳۶۴ دانشجو در مقطع کارشناسی و ۱۰۶۸۳ دانشجو در مقطع تحصیلات تکمیلی مشغول به تحصیل هستند.

رتبه جهانی این دانشگاه بر اساس رتبه بندی Times در سال 2020، ۶۹ و در هلند 4 می‌باشد. کشور هلند از کشورهای عضو شینگن و یکی از پیشرفته ترین کشورها در زمینه‌ی کشاورزی، صنعت و توریسم می باشد.

درباره کشور هلند :

هلند از کشورهای توسعه یافته و ثروتمند اروپا و جهان است که مشهور به داشتن دانشگاه هایی با کیفیت و اعتبار بالاست.

کشور هلند یکی از محبوب ترین مقصدهای تحصیل در قاره‌ی اروپا برای دانشجویان بین المللی است، و از دلایل آن علاوه بر سطح کیفی بالا در آموزش، میتوان به نرخ شهریه های نسبتاً مناسبِ دانشگاه ها و همچنین ارائه شدنِ دوره های بسیار به زبان انگلیسی اشاره کرد.

مردم هلند به تسلط زیاد در زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم در دنیا مشهور هستند و از این هلند مزیت بزرگی نسبت به اکثر کشورهای اروپایی دارد.

هلند یکی از قدیمی ترین، شناخته شده ترین و موفق ترین سیستم های آموزش عالی در جهان را دارد و ۱۳ دانشگاهِ آن در رنکینگ جهانی QS بین ۳۰۰ دانشگاه برتر جهان، و همچنین ۵ دانشگاه هلندی در لیست ۱۰۰ دانشگاه برتر جهان قرار گرفته‌اند.

معرفی دانشگاه اراسموس روتردام

دانشگاه اراسموس روتردام دانشگاهی بین المللی در زمینه‌ی تحقیقاتی با رتبه بندیِ بسیار بالاییست که در شهر پت در روتردام واقع شده است. تاسیس این دانشگاه به سال ۱۹۱۳ برمیگردد و در حال حاضر یکی از بزرگترین دانشگاه های هلند با جمعیت دانشجویی ۲۳ هزار و جامعه پژوهشی در حدود ۱۴۰۰ نفر است. این دانشگاه به نامِ “اراسموس” ، فیلسوف و انسان شناس دینی هلندی که بین سال های ۱۴۶۶ تا ۱۵۳۶ زندگی میکرد، نام گذاری شده است.

فعالیت های آموزشی دانشگاه اراسموس بیشتر بر روی رشته هایی در رابطه با فرهنگ، بهداشت، حقوق، دانش های اجتماعی، سیاسی، مدیریت و پزشکی متمرکز شده است، بطوری که مرکز پزشکی این دانشگاه به عنوان یکی از معتبرترین مراکز پزشکی اروپا شناخته شده است.

با این که قدمت فعالیت دانشگاه اراسموس به سال ۱۹۱۳ بازمیگردد، اما دانشگاه به شکل کنونی آن در سال ۱۹۷۳ سازمان دهی شد. این دانشگاه در شهر بروکسل در بلژیک نیز شعبه‌ای دارد.

اکثر رشته های دوره‌ی کارشناسی در این دانشگاه به زبان هلندی ارائه می شوند، اما با این حال حدود ۴۰ درصد دانشجویان این دانشگاه را دانشجویان بین‌المللی تشکیل می دهند. برنامه‌های کارشناسی ارشد پژوهش محور، کارشناسی ارشد آموزش محور، و دوره هاب تحقیقاتی دکتری به زبان انگلیسی ارائه می شوند.

این دانشگاه از هفت دانشکده تشکیل شده است و بر چهار حوزه‌ی کلی تمرکز دارد:

بهداشت (دانشکده پزشکی و علوم بهداشتی، و موسسه سیاست و مدیریت بهداشتی)

علوم مالی (مدرسه‌ی اقتصاد اراسموس و دانشکده مدیریت روتردام)

علوم سیاسی (مدرسه حقوق اراسموس و دانشکده علوم اجتماعی)

و علوم فرهنگی (مدرسه تاریخ، فرهنگ و ارتباطات اراسموس، دانشکده علوم اجتماعی و دانشکده فلسفه)

به ما بگو چطور هستیم ؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
نمایش بیشتر

مدرسه کسب و کار آیا

مدرسه کسب و کار آیا، یک موسسه آموزش مهارت‌های فردی و توسعه کسب و کار است که ماموریت آن آموزش روش‌های ایده‌پردازی، راه اندازی و ارتقای کسب و کار، مهارت‌های مذاکره و فروشندگی حرفه ای و به صورت کلی ارتقا و رشد افراد، مدیران و سازمان ها می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا