کتابخانه

معرفی کتاب گفتگوهای دشوار

difficult conversations book

کتاب گفتگوهای دشوار، حاصل ۱۵ سال کار بر پروژه مذاکره در دانشگاه هاروارد!! با مطالعه این کتاب، تکنیک های قدرتمند مذاکره را می آموزید و مذاکره ای شکست ناپذیر تجربه خواهید کرد.


بررسی جنبه های مختلف تبادل انسان ها و روش های گفتگوی اشخاص با یکدیگر هدف این کتاب است. در این کتاب شمات به پاسخ سوالاتی از قبیل چرا مذاکرات ما گاهی دشوار می شود؟ چرا مذاکرات ما اغلب به نتیجه دلخواه نمیرسد؟ با چه لحن و روشی با دیگران وارد گفتگوشویم؟ هنگام مذاکره و گفتگو با چگونه به طرف مقابل نگاه کنیم؟ در چه زمانی و کی سکوت کنیم و یا سخن بگویم؟

معرفی کتاب گفتگوهای دشوار

Difficult Conversations: How to Discuss what Matters Most چگونه در باره مسائل مهم گفتگو کنیم؟ نوشته داگلاس استون و بروس پاتن و شیلا هین می باشد که در سال 1999 منتشر شده است. این کتاب نتیجه تحقیق 15 سال کار روی نمونه های مختلف مذاکرات در دانشگاه هاروارد است. در این کتاب سعی شده است تا بررسی شود چه چیزهایی باعث موثر و مفید بودن گفتگوها می شود. در این کتاب تکنیک و روش هایی ساده برای تغیر مسیر گفتگو به سوی خود اشاره شده است که کتاب گفتگوهای دشوار را به یک کتاب ایده آل برای  افراد اهل سخنوری و فن بیان بخ خصوص حوزه فروشندگی حرفه ای تبدیل کرده است.


بزرگترین دغدغه و چالش شما در مذاکره چیست؟
همین حالا دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید.

به ما بگو چطور هستیم ؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای
نمایش بیشتر

مدرسه کسب و کار آیا

مدرسه کسب و کار آیا، یک موسسه آموزش مهارت‌های فردی و توسعه کسب و کار است که ماموریت آن آموزش روش‌های ایده‌پردازی، راه اندازی و ارتقای کسب و کار، مهارت‌های مذاکره و فروشندگی حرفه ای و به صورت کلی ارتقا و رشد افراد، مدیران و سازمان ها می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا