معرفی دانشگاهمعرفی های آیا

معرفی دانشگاه بریتیش کلمبیا

معرفی دانشگاه بریتیش کلمبیا

دانشگاه بریتیش کلمبیا ، شما بخوانید آرزوی تحصیل و بهشت دانشجویان سراسر دنیا! در این دانشگاه معمولا به چند دسته اصلی تقسیم می‌شود:

اولی سطح تحصیلات عالیه در این دانشگاه که دانشجو می‌تواند به انتخاب خود یکی از رشته‌های جغرافیا، مهندسی معدن و رشته‌های مربوط به علوم ورزشی و تربیت بدنی را انتخاب کند که در هر یک دانشگاه بریتیش کلمبیا از برترین دانشگاه‌های دنیا به‌شمار می‌رود و دومین مورد‌ نیز ارزان بودن این دانشگاه نسبت به سایر دانشگاه‌های کانادا است که باعث می‌شود تحصیل در آن بسیار مقرون به صرفه باشد.

 

سطح علمی دانشگاه بریتیش کلمبیا :

این دانشگاه بر اساس رتبه‌بندی دانشگاهی QS در سال ۲۰۲۱ در رتبه ۴۵ برترین دانشگاه‌های جهان قرار گرفته است که سوابق تحصیلکردگان این دانشگاه بر میگردد به هشت برنده جایزه نوبل، 71 نفر از محققان رودز، 65 نفر شرکت کننده المپیک، ده نفر در آکادمی هنر و علوم آمریکا و انجمن سلطنتی و 208 نفر از اعضای انجمن سلطنتی کانادا وابسته به دانشگاه بریتیش کلمبیا بوده اند. سه نخست وزیر کانادا، از جمله نخست وزیر زن کانادا، کیم کمپبل و نخست وزیر فعلی جاستین تروودو، در دانشگاه بریتیش کلمبیا تحصیل کرده اند.

 

پردیس‌های دانشگاه بریتیش کلمبیا

به عنوان یکی از برترین دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی جهان، دانشگاه بریتیش کلمبیا بیش از یک قرن است که در داخل و خارج از کشور تغییرات مثبتی ایجاد کرده است. امروزه ۲ پردیس بزرگ بریتیش کلمبیا در ونکوور و اوکاناگان وجود دارد که بیش از ۶۵ هزار دانشجو از کانادا و ۱۴۰ کشور جهان را جذب، تعلیم و تربیت می‌دهند.

 

پردیس ونکوور بریتیش کلمبیا

پردیس ونکوور که در فاصله ۳۰ دقیقه‌ای از مرکز مرکز شهر ونکوور قرار دارد، مکانی دیدنی است که برای هر بازدید کننده‌ای جالب و جذاب است. ونکوور شهری است که کوه‌های پوشیده از برف آن به اقیانوس می‌رسند و مکانهای دیدنی و جذاب از هر گوشه و کنار نظر شما را جلب می‌کنند. این محوطه‌ی دانشگاهی بیش از ۴۴ هزار دانشجوی کارشناسی و نزدیک به ۱۰ هزار دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد و دکترا دارد.

دانشگاه ونکوور دانشگاه بریتانیا کلمبیا در ضلع غربی شبه جزیره پوین گری در شهر ونکوور در کانادا واقع شده است. این پردیس که بیش از ۴۰۰ هکتار وسعت دارد، مکانی خیره‌ کننده است که از ۳ طرف با جنگل و اقیانوس محاصره شده است و فقط ۳۰ دقیقه با اتوبوس با مرکز شهر ونکوور فاصله دارد. این پردیس همچنین دارای ۲ سایت دیگر است که یکی در مرکز شهر ونکوور در میدان رابسون و دیگری در مرکز رسانه‌های دیجیتال قرار دارد.

 

خدمات و تسهیلات پردیس ونکوور

به عنوان یک دانشگاه تحقیقاتی برتر، پردیس ونکوور دارای برخی از امکانات برجسته است:

– اگر قصد دیدار از پردیس ونکوور بریتیش کلمبیا را دارید، پیشنهاد می‌شود با دیدار از UBC Welcome Center این کار را شروع کنید.

–  TRIUME یکی از آزمایشگاه‌های پیشرو در جهان در زمینه‌ی فیزیک زیر اتمی است.

– کتابخانه‌ی این پردیس یکی از کتابخانه‌های برتر دانشگاهی کانادا است که ۲۱ شعبه و بخش دارد.

– مرکز هنرهای نمایشی Chan یکی از سالن های کنسرت عالی در جهان است.

– CIRS که مرکز تحقیقات تعاملی پایداری است.

مرکز CIRS

– آرتور اریکسون موزه مردم شناسی را به عنوان بزرگ‌ترین موز‌ه آموزش کانادا را طراحی کرده است.

– موزه تنوع زیستی بیتی که شامل بزرگ‌ترین اسکلت نهنگ آبی کانادا است، که باغ جهانی گیاه شناسی به شمار می‌آید.

– UBC و مرکز تحقیقات گیاهان

– مرکز ورزشی داگ میچل Thunderbird، خانه هاکی روی یخ Thunderbird و المپیک زمستانی ۲۰۱۰ هاکی روی یخ از جاذبه‌های ورزشی و تفریحی این پردیس هستند.

– باغ یادبود نیتوب یکی از ۵ باغ برتر ژاپن در خارج از ژاپن محسوب می‌شود.

 

پردیس اوکاناگان

پردیس Okanagan یک مرکز آموزشی بسیار عالی است که افرادی با افکار جدید و جسورانه‌ و دانشجویان و اساتید عالی و استثنایی را به خود جلب می کند. بیش از ۹,۱۲۰ دانشجو از سراسر کانادا و ۹۹ کشور دیگر در ۸ دانشکده و مدرسه ی عالی در رشته‌های تحصیلی مختلف در مقاطع  کارشناسی و کارشناسی ارشد ثبت نام می‌کنند. این پردیس يكي از بزرگ‌ترين مؤسسات آموزشي و آموزش عمومي آمريكاي شمالي است و يكي از دو مؤسسه‌ی كانادایی است که به طور متوالی در بين ۴۰ دانشگاه برتر جهان قرار دارد.

 

به ما بگو چطور هستیم ؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
نمایش بیشتر

مدرسه کسب و کار آیا

مدرسه کسب و کار آیا، یک موسسه آموزش مهارت‌های فردی و توسعه کسب و کار است که ماموریت آن آموزش روش‌های ایده‌پردازی، راه اندازی و ارتقای کسب و کار، مهارت‌های مذاکره و فروشندگی حرفه ای و به صورت کلی ارتقا و رشد افراد، مدیران و سازمان ها می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا