کتابخانه

پرورش هوش هیجانی

در کتاب پرورش هوش هیجانی می خوانیم :

کتاب پرورش هوش هیجانی اثر کریستین وایلدینگ است و هدف او از نگارش این کتاب ارتقا درک مخاطب از هوش هیجانی و تاثیر بسزایی است که این موضوع می تواند بر زندگی انسان داشته باشد. او در این کتاب به شما آموزش می دهد تا چگونه بوسیله ارتقا مهارت هوش هیجانی EQ زندگی شادتری داشته باشید.

هدف کتاب پرورش هوش هیجانی

این کتاب دقیقا مانند سفری است که با شروع آن شما قادر خواهید بود زندگی تان را به طور کامل تغییر دهید و به اعتماد به نفس بیشتری دست پیدا کنید. این سفر همچنین به شما آموزش می دهد تا بتوانید روابط خودتان با دیگران را بهبود بخشیده و در زندگی شخصی و شغلی خود به موفقیت های متعدد دست پیدا کنید.
اگر شما والد هستید در این کتاب به شما آموزش داده می شود که چگونه مهارت هوش هیجانی خود را به کودکانتان انتقال دهید تا انسان های قوی تر با عزت نفس بالاتری بار بیایند. این کتاب به مخاطب می آموزد که هوش هیجانی چیست و چه معنا و مفهومی دارد. سپس به خواننده آموزش می دهد که از هوش هیجانی خود چگونه در همه زمینه ها استفاده کند و به همین واسطه مهارت های خود را گسترش دهند.
در هر فصل از این کتاب تمرین های متعددی در نظر گرفته شده تا آنچه به واسطه این کتاب فرا گرفته شده مورد آزمون قرار بگیرد. با مطالعه کتاب ” پرورش هوش هیجانی ” سطح درک و مهارت های شما درباره کنترل احساسات ارتقا پیدا خواهد نمود و به شخصی همه فن حریف در این حوزه تبدیل خواهید شد.
نویسنده در این کتاب سعی بر این داشته تا مطالبی که درباره هوش هیجانی به مخاطب منتقل می کند در زندگی شخصی و شغلی وی تاثیر مثبتی داشته باشد و به راحتی به کار گرفته شود. در طول این کتاب موارد متعددی تدریس می شود که همگی مانند زنجیری به یکدیگر وابسته بوده و جدا از هم نیستند و باید در کنار هم به کار بسته شوند.
به عبارت دیگر در این کتاب، راه و روش هایی توضیح داده می شود تا شخص خواننده بتواند عوامل هیجان زا و احساسی را به خوبی شناسایی نموده و سپس در راستای کنترل آنها گام بردارد.

پرورش هوش هیجانی

درباره نویسنده:

نویسنده این کتاب کریسین وایلدینگ است که خود یکی از بزرگان حوزه روانشناسی می باشد. او به واسطه پژوهش های متعددی که بر روی تعداد بسیار زیادی انجام داده است به اهمیت هوش هیجانی در مسیر رسیدن به موفقیت پی برده و بخش عمده زندگی خود را صرف تحقیق و توسعه درباره رفتار انسان ها نموده است. او فوق لیسانس رفتار شناسی وابسته به دانش از دانشگاه لندن است و به عنوان عضو شناخته شده انجمن مشاوران برجسته انگلستان فعالیت می کند. او همچنین یکی از اعضای صادر کننده دستور العمل های لازم برای درمان افسردگی و همچنین رهبر انجمن برگزاری دوره های تمرینی رفتار شناسی می باشد.

به ما بگو چطور هستیم ؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای
نمایش بیشتر

مدرسه کسب و کار آیا

مدرسه کسب و کار آیا، یک موسسه آموزش مهارت‌های فردی و توسعه کسب و کار است که ماموریت آن آموزش روش‌های ایده‌پردازی، راه اندازی و ارتقای کسب و کار، مهارت‌های مذاکره و فروشندگی حرفه ای و به صورت کلی ارتقا و رشد افراد، مدیران و سازمان ها می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا