کتابخانه

زندگی خود را دوباره بیافرینید

معرفی کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید

در کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید می خوانیم

این کتاب موفق نوشته نویسنده سرشناس و روانشناس نامی آمریکایی جفری یانگ است. او از مطرح ترین روانشناسان تاریخ است که عمدتا در پژوهش ها و نوشته هایش به مشکلات ذهنی انسان ها می پردازد که مانع پیشرفت و حرکت آنها در مسیر صحیح زندگی می شود. او در این کتاب قصد داشته تا به سوالاتی که برای افراد مختلف پیش می آید و آن ها را از حرکت باز می دارد بپردازد. سوالاتی مانند: آیا همیشه به سمت افرادی کشیده می شوید که با شما سر رفتار می کنند و یا به شما اهمیت نمی دهند؟ آیا احساس می کنید مشکل یا کمبودی دارید که هیچ کس واقعا شما را دوست ندارد؟ آیا از آن دسته افراد هستید که نیازهای دیگران را به نیازهای خود ترجیح می دهید؟ و سوالات متعددی از این دست.
این سوالات دقیقا همان موانعی هستند که شما را از حرکت باز می دارند و اجازه نمی دهند شما به اهداف خود نزدیک شوید. آنچه جفری یانگ در این کتاب به آنها پرداخته، پاسخ به سوالاتی از این دست است. آقای یانگ نام این مشکلات را تله های زندگی می گذارد و در جای جای این کتاب شما را با نام تله ها و خصوصیاتی که باعث می شود شما درگیر این تله ها شده باشید، آشنا می کند. او این موضوع را با مثال های فراوان برای شما بازگو می کند و ریشه همه این مشکلات را کودکی شما و اتفاقاتی که در آن دوره برای شما می افتد عنوان می کند. به طور مثال او برای شما تک به تک تله ها را باز می کند و به طور مثال به شما می گوید که کدام مسئله در کودکی باعث بوجود آمدن این موضوع شده است.
این تله ها در زندگی ما را دچار مشکلاتی می کنند که باعث بوجود آمدن استرس، اضطراب، عدم اطمینان، پایین آمدن عزت نفس و اعتماد به نفس می گردد. هدف جفری یانگ از نگارش این کتاب این بوده که همه مردم تله های زندگی خود را شناسایی نموده و از این طریق به شناخت بالایی از خود برسند و در گام بعدی عس داشته تا راه حل رهایی از همه این تله ها را به مخاطبین خود آموزش بدهد تا آنها بتوانند از این تله ها رهایی پیدا نموده و با پشت سر گذاشتن آنها در مسیر صحیح زندگی حرکت کنند. به عقیده بسیاری این کتاب می تواند احوالات درونی همه انسان ها را دگرگون نموده و از آنها افراد قوی و موفقی بسازد که می توانند زندگی خودشان را تغییر دهند.

درباره نویسنده:

جفری یانگ یک روانشناس، نویسنده و درمانگر سرشناس آمریکایی است و علاوه بر اینکه کتاب های فراوانی در حوزه خودشناسی و برطرف کردن مشکلات فردی نگارش نموده، در دانشگاه های ایالات متحده نیز تدریس می کند. او هم اکنون 70 سال دارد و همه او را به عنوان بنیان گذار طرحواره درمانی می شناسند که به شناخت رفتار انسان ها و کمک به رفع این مشکلات می پردازد.

به ما بگو چطور هستیم ؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
نمایش بیشتر

مدرسه کسب و کار آیا

مدرسه کسب و کار آیا، یک موسسه آموزش مهارت‌های فردی و توسعه کسب و کار است که ماموریت آن آموزش روش‌های ایده‌پردازی، راه اندازی و ارتقای کسب و کار، مهارت‌های مذاکره و فروشندگی حرفه ای و به صورت کلی ارتقا و رشد افراد، مدیران و سازمان ها می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا