اخبار

رشد 98 درصدی شاخص بورس

رشد 98 درصدی شاخص بورس

با به پایان رسیدن معاملات آذر ماه 1398 ارزش بازار بورس ایران، فرابورس، بورس کالا و بورس انرژی ایران به عددی بالغ بر 18 هزار میلیارد ریال رسید که نسبت به ماه قبلش رشد 16 درصدی و نسبت به پایان سال 1397 رشد 98 درصدی را نشان می دهد. در ادامه خبر ” شاخص بورس 98 درصد رشد را تجربه کرد “ با ما همراه باشید.

طی بررسی های شاخص های بازار سرمایه، بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات یک ماهه منتهی به آذر 1398، افزایش 16.1 درصدی را تجربه و به عدد ۳۵۳ هزار و ۹۹۷ واحد رسید. این عدد بیشترین مقدار شاخص کل در 13 ماهه اخیر است. همچنین شاخص کل بورس اوراق بهادار از آغاز سال 1398 تا انتهای آذر ماه امسال به میزان 98 درصد رشد داشته که رکوردی در نوع خود محسوب می گردد. شاخص کلی فرابورس ایران نیز در یک ماهه منتهی به پایان آذر 1398 به میزان 15 درصد رشد داشت و عدد آن به 4559 رسید که این مورد هم بالاترین عدد در 13 ماه گذشته است.

یک رکورد دیگر هم در بازار بورس ثبت شد که مرتبط با شاخص کل وزنی ارزشی بورس بود که رشدی معادل 102 درصد داشت که به خودی خود یک رکورد بزرگ محسوب می گردد.

به ما بگو چطور هستیم ؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
نمایش بیشتر

مدرسه کسب و کار آیا

مدرسه کسب و کار آیا، یک موسسه آموزش مهارت‌های فردی و توسعه کسب و کار است که ماموریت آن آموزش روش‌های ایده‌پردازی، راه اندازی و ارتقای کسب و کار، مهارت‌های مذاکره و فروشندگی حرفه ای و به صورت کلی ارتقا و رشد افراد، مدیران و سازمان ها می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا