اخبارمقالات بازاریابی و برندینگمقالات فروشمقالات مدیریت و رهبری

20 برند ارزشمند سال 2019

وب سایت معتبر  اینتر برند به تازگی نسخه تازه ای از رده بندی جهانی برترین برندهای سال 2019 را منتشر نموده است. این نسخه که بیستمین نسخه از نظر سنجی ارزشیابی برترین و با ارزش ترین برند های دنیاست، نشان می دهد هم چنان اپل، گوگل و آمازون صدر نشین این فهرست هستند و به موفقیت خود به عنوان 3 برند بزرگ و ارزشمند جهان ادامه می دهند. این گزارش هم چنین از شرکت های تولید کالای لوکس و صنعت خرده فروشی به عنوان سریع ترین بخش در حال رشد، پرده بر می دارد که در نوع خود بسیار قابل تامل و بررسی است. در ادامه مطلب ” 20 برند ارزشمند سال 2019 “ با ما همراه باشید.

با در نظر داشتن اطلاعات بی نظیری که وب سایت اینتر برند در طول 20 سال ارزشیابی شرکت های مختلف فعال در دنیا در اختیار دارد، گزارش امسال موفق ترین برندهای دنیا را از دیدگاه حرکات و فعالیت های متفاوتی مورد بررسی قرار داده است. به طور مثال امسال بر رویکرد سنتی در سطح بندی برندهای مطرح دنیا پایان داده و بر جهت یابی رهبران صنعت در تغییرات در حال انجام در بین مصرف کنندگان و دورنماهای رقابتی بین برند ها، بیش از پیش توجه شده است. (20 برند ارزشمند سال 2019)

20 سال پس از اولین گزارش و رتبه بندی InterBrand، مشتریان امروز بیشتر از گذشتگان مطلع هستند، بیشتر به یکدیگر متصلند و توقع بیشتری نسبت به گذشته دارند زیرا با دنیایی از انتخاب های متفاوت، کمرنگ شدن وفاداری و تغییر قاب های مرجع که سرعت، فراوانی و صمیمیت بودند، مواجه هستند. عمر موقعیت یابی برندها به پایان رسیده است. در دنیایی که توقعات مشتری ها با سرعت بسیار بیشتر از سرعت پیشرفت کسب و کارها بالا می رود، موقعیت یابی ایستای برند ها در زمان تغییرات فزاینده، فقط برند ها را در بازی نگه می دارد، برداشتن قدم های شجاعانه و همین طور نمادین است که می تواند برند ها را یک قدم از توقعات مشتری مداری جلو نگه دارد و در نهایت باعث رسیدن به موفقیت های فوق العاده برای برند ها گردد.

برندهای فعال در حوزه تکنولوژی همچنان به پیشتازی خود در رنکینگ بین المللی برترین برندهای جهان ادامه می دهند. کمپانی های تکنولوژی نیمی از رنکینگ ده برند برتر دنیا را به خود اختصاص داده اند که جای تامل بسیار دارد. Apple با 234 میلیارد دلار ارزش، Google با 167 میلیارد دلار ارزش، Amazon با بیش از 125 میلیارد دلار ارزش، Microsoft با بیش از 108 میلیارد دلار ارزش و Samsung با 61 میلیارد دلار ارزش از این جمله می باشند. این رنکینگ به شرح زیر است:

  1. اپل
  2. گوگل
  3. آمازون
  4. مایکروسافت
  5. کوکا کولا
  6. سامسونگ
  7. تویوتا
  8. بنز
  9. مک دونالدز
  10. دیزنی
  11. بی ام و
  12. آی بی ام
  13. اینتل
  14. فیس بوک
  15. سیسکو
  16. نایک
  17. لویی ویتان
  18. اوراکل
  19. جی ای
  20. اس ای پی

ترجمه شده از وب سایت اینتربرند توسط گروه تولید محتوای آیا

به ما بگو چطور هستیم ؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
نمایش بیشتر

مدرسه کسب و کار آیا

مدرسه کسب و کار آیا، یک موسسه آموزش مهارت‌های فردی و توسعه کسب و کار است که ماموریت آن آموزش روش‌های ایده‌پردازی، راه اندازی و ارتقای کسب و کار، مهارت‌های مذاکره و فروشندگی حرفه ای و به صورت کلی ارتقا و رشد افراد، مدیران و سازمان ها می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا