مقالات مدیریت و رهبری

گزارش بوت‌کمپ توانمندسازی مدیران 1402

گزارش بوت‌کمپ توانمندسازی مدیران 1402 مدرسه کسب و کار آیا به شرح زیر ارائه می شود.

امروزه بوت‌کمپ‌ها با هدف‌های مختلف برگزار می‌شوند. دوره‌ های آموزشی‌ در زمینه‌ های مختلف و به صورت فشرده و یا اهداف خاص برگزار می‌شوند و پس از اتمام آن، فردآمادگی لازم و کامل برای مواجهه با چالش‌های خاص راخواهد داشت و توانمندی‌ تصمیم‌گیری برای‌ برهه های زمانی‌ مشخص‌، در فرد‌ با توجه‌ با آموزش‌های‌ متمرکز امکان پذیر می‌گردد.

اغلب مدیران سازمانها و صاحبان مشاغل بدلیل عدم فرصت برای حضور در دوره های بلندمدت نظیر دوره بیزینس کوچینگ و دوره MBA از یادگیری و کسب تجربه غافل می شوند، بوت کمپ‌ها فضای مناسبی برای یادگیری فشرده و شبکه سازی در کوتاهترین زمان است.

دومین دوره بوت‌کمپ توانمندسازی مدیران مدرسه کسب و کار آیا در تاریخ 6 لغایت 8 مهرماه 1402 در دهکده سلامت محب برگزار شد. در این رویداد 85 نفر از مدیران و صاحبان کسب و کار و مدیران سازمانی شرکت کردند و با حضور دکتر یحیی علوی، مدرس و مشاور بین المللی کسب و کار،
دکتر علی صادقین، مدرس و تحلیلگر اقتصادی، دکتر بهرام دوستدار، مدرس و تحلیل گر امور مالی و مالیاتی برگزار شد. 

کارگاه های آموزشی بوت‌کمپ توانمندسازی مدیران

بخش‌های مهم این بوت کمپ شامل 15 ساعت آموزش تخصصی و کاربردی در غالب سه کارگاه‌ آموزشی تخصصی، تحلیل اقتصادی و مدیریت کسب و کار، استراتژی های فروش  و امور مالی و مالیاتی برای مدیران بود.

روز اول بوت‌کمپ توانمندسازی مدیران:

کارگاه مدیریت کسب و کار و استراتژی های فروش دکتر یحیی علوی 

 

روز دوم بوت‌کمپ توانمندسازی مدیران:

کارگاه تحلیل اقتصادی و استراتژی های سرمایه گذاری سال 1402 دکتر علی صادقین 

سرفصل های کارگاه دکتر علی صادقین

  • تحلیل وضعیت اقتصاد کلان
  • استراتژی های اقتصادی کسب و کار
  • استراتژی های سرمایه گذاری سال ۱۴۰۲
  • بررسی وضعیت بازارهای سرمایه گذاری؛ارز، طلا، زمین و مسکن، بورس در سال ۱۴۰۲

روز سوم بوت‌کمپ توانمندسازی مدیران:

کارگاه آموزش مفاهیم کلیدی و هوش مالیاتی دکتر بهرام دوستدار

سرفصل های کارگاه دکتر بهرام دوستدار

مزایای شرکت در بوت‌کمپ توانمندسازی مدیران مدرسه کسب و کار آیا

یادگیری:

دوره های آموزشی تخصصی در حوزه های کسب و کار، مالی و تحلیل های اقتصادی بسیار فشرده برگزار شده و انتقال مطالب با سرعت بالایی صورت می گیرد. از این رو افراد با نظم و تعهد بالاتری در این دوره ها شرکت می کنند. علاوه بر آن، کار تیمی با افراد حرفه ای و هم رده باعث درک بهتر چالش ها و دغدغه های مشترک و باعث بهره وری هر چه بیشتر فعالیت های انجام شده، می گردد.

کسب‌تجربه‌:

یکی دیگر از مزایای بوت کمپ نسبت به سایر دوره های آموزشی، انجام پروژه های عملی است و به همین دلیل، فرد تجربیات بیشتری را کسب خواهد کرد. علاوه بر آن فشرده بودن دوره ها، فرد را مجبور به انجام پروژه ها و تمرینات خود در همان بازه زمانی و کاربردی کردن هر چه بیشتر آموزش ها می نماید. هرچه فرد مدت زمان بیشتری را به صورت فشرده بر روی یک موضوع کار کند، تمرکز و تخصص و تجربه بالاتری را کسب خواهد کرد.

شبکه‌سازی با کارافرینان و مدیران مطرح:

با شرکت در بوت کمپ ها با مدیران موفق بسیاری آشنا می شوید که در حوزه های متنوع فعالیت می کنند. توسعه روابط کاری و آشنایی با این افراد می تواند از دستاوردهای فوق العاده این بوت کمپ باشد.

تفریح در کنار آموزش:

تفریح در کنار آموزش فرایند یادگیری را لذت بخش تر کرده و موجب کسب تجربیات مشترک با افراد مختلف و درک بهتر از تمرینها و مسائل داخلی کسب و کارها می شود.

شرکت در بوت کمپ آبان ماه 1402

همچنین دومین دوره بوت کمپ توانمند سازی مدیران در سال 1402 مدرسه کسب و کار آیا  در تاریخ 17 لغایت 19 آبان ماه 1402 برگزار خواهد شد. ،برای مشاوره و ثبت نام لینک زیر را دنبال کنید.

بوت کمپ توانمند سازی مدیران 

به ما بگو چطور هستیم ؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
نمایش بیشتر

مدرسه کسب و کار آیا

مدرسه کسب و کار آیا، یک موسسه آموزش مهارت‌های فردی و توسعه کسب و کار است که ماموریت آن آموزش روش‌های ایده‌پردازی، راه اندازی و ارتقای کسب و کار، مهارت‌های مذاکره و فروشندگی حرفه ای و به صورت کلی ارتقا و رشد افراد، مدیران و سازمان ها می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا