معرفی شخصیت

زندگی نامه لیلا میلانی همسر مانی خوشبین

Leyla Milani Biography

لیلا میلانی، طراح مد و بازیگر کانادایی ایرانی تبار در ۲ آوریل ۱۹۸۲ در کرج ایران به دنیا آمد. او در کودکی با خانواده‌اش به کانادا مهاجرت کرد و علاقه به مدلینگ و بازیگری پیدا کرد.

کودکی لیلا میلانی

او در کودکی با خانواده‌اش به کانادا مهاجرت کرد و بیشتر روزهای کودکی خود را در تورنتو همراه با خانواده‌اش گذراند. او از کودکی شوق آن داشت که جلوی دوربین عکاسی بایستد و به مدلینگ و بازیگری علاقه‌مند بود.

لیلا در ۱۲ سالگی به عنوان مجری در یک برنامه تلویزیونی بعد از مدرسه مشغول به کار شد.

او پدرش را در کودکی از دست داد و در کنار مادرش بزرگ شد و مادرش را در کسب موفقیتهایش دخیل می‌داند و در مصاحبه‌ای گفته است که مادرم تجربیات زیادی را از زندگی به من آموخت.

نام خانوادگی اصلی لیلا، رزاقی بوده است و پدر او نام خانوادگی اش را به میلانی تغییر داده است.

زندگی حرفه ای لیلا میلانی

لیلا میلانی پس از فارغ‌التحصیلی در رشته طراحی مد و بازاریابی از دانشگاه لس آنجلس کار خود را در صنعت سرگرمی آغاز کرد.

لیلا میلانی، علاقه زیادی به دنیای مدلینگ دارد و در این زمینه فعالیت‌های فراوانی داشته است. او به عنوان یکی از مدل‌های پرطرفدار در صنعت مدلینگ شناخته می‌شود.

همچنین در کنار حضور در مسابقات تلویزیونی، در فیلم‌ها و سریال‌های مختلف نیز بازی کرده و توانسته است ظرفیت هنری خود را نشان دهد. او در چندین برنامه تلویزیونی در شبکه‌های NBC و Fox News حضور داشته است، مانند Deal or No Deal،The Apprentice و WWE Raw.

او همچنین در فیلمهای  Wrestlemaniac، Dr. Chopper و Boys & Girls Guide To Getting Down بازی کرده است.

لیلا میلانی با خوانندگان مشهوری مانند جنیفر لوپز و ۵۰ سنت در ویدیوهای موسیقی همکاری کرده است.

لیلا میلانی در سال ۲۰۰۷ شرکت خود را به نام Leyla Milani Hair تأسیس کرد که تخصص آن طراحی و تولید موی مصنوعی برای زنان است.

لیلا میلانی، ازدواج با مانی خوشبین
لیلا میلانی، ازدواج با مانی خوشبین

زندگی شخصی لیلا میلانی

لیلا در سال ۲۰۱۱ با مانی خوشبین، یک تاجر و سرمایه‌گذار میلیاردر ایرانی کانادایی، ازدواج کرد و دو فرزند از او دارد.

لیلا میلانی و مانی خوشبین در سال ۲۰۰۹ در یک مهمانی شبانه در لس آنجلس با هم آشنا شدند. این مهمانی توسط یک دوست مشترک برگزار شده بود و هر دوی آنها به عنوان مهمان دعوت شده بودند.

آنها در آن شب با یکدیگر گفتگو کردند و شماره تلفن خود را رد و بدل کردند. آنها بعد از آن چندین بار با هم قرار ملاقات گذاشتند و علاقه‌مند به یکدیگر شدند. سرانجام در سال ۲۰۱۰ نامزدی خود را اعلام کردند و در سال ۲۰۱۱ در کانادا ازدواج کردند.

لیلا پس از ازدواج با مانی خوشبین به جرگه افراد پولدار جامعه کانادا پیوست.

لیلا و مانی خوشبین در برخی از کارهای خیریه و اجتماعی فعالیت داشته اند، نظیر موسسه اسکار دلاهویا، موسسه تونی رابینز و موسسه سیمون سینک.

لیلا میلانی و مانی خوشبین در بازارهای مختلف سرمایه‌گذاری می‌کنند. آنها در زمینه املاک و مستغلات، خودروهای لوکس، کارتهای ورزشی، کسب و کارهای آنلاین و دیگر فرصتهای سودآور فعالیت دارند.

خانواده لیلا میلانی

او یک کتاب به نام The Ultimate Guide to Hair Extensions نوشته است که در سال ۲۰۱۹ منتشر شده است. او یکی از موفقترین و با نفوذترین زنان ایرانی کانادایی در جهان به شمار می رود.

درباره شرکت لیلا میلانی

لیلا میلانی، بنیانگذار و رئیس شرکت Leyla Milani Hair است که در سال 2007 توسط وی تاسیس شد. او از زمان کودکی با موهای دراز و درخشان خود، توجه و تحسین بسیاری را به خود جلب کرد.

پس از معروف شدن به عنوان بازیگر، مجری تلویزیون و به ویژه مدل در برنامه محبوب Deal or No Deal، به فکر ساخت امپراتوری محصولات مراقبت از موی خود افتاد.

ایده اصلی توسعه محصولات مو به دلیل آسیب‌های وارده به موهای بازیگران در صحنه‌های فیلمبرداری بود.

محصولات این برند شامل افزودنی‌های موی قابل چسباندن با کیفیت و قیمت مناسب برای زنان از هر سن و نژادی بودند، به طوری که هر کس به راحتی و در چند دقیقه می‌توانست به موهایش طول و ضخامت بیافزاید.

موفقیت شرکت لیلا میلانی
موفقیت شرکت لیلا میلانی

پس از موفقیت فوق‌العاده در هالیوود، لیلا محصولات خود را گسترش داد و محصولات جدیدی مانند پودر افزایش حجم، اسپری موی سه‌سطحی، شامپو خشک و ابزارهای حرفه‌ای مدلینگ مو ارائه داد.

محصولات این برند به واسطه بسته‌بندی آبی و نام‌های زیبا شناخته می‌شوند. این محصولات نه تنها زیبا هستند، بلکه عملکرد بسیار خوبی نیز دارند و توسط صدها هزار زن تحسین شده‌اند.

امروزه، محصولات موی Leyla Milani در ۱۰۰ها سالن زیبایی و فروشگاه زیبایی در سراسر جهان یافت می‌شوند.

راز موفقیت لیلا میلانی

او در سال ۲۰۰۵ در برنامه تلویزیونی Deal or No Deal به عنوان یکی از مدلهایی که چمدانهای پول را حمل می‌کردند، شرکت کرد. او با شماره ۱۳ حضور داشت و با زیبایی و شخصیت جذاب خود، توجه بسیاری از تماشاگران و رسانه‌ها را به خود جلب کرد. او از این فرصت برای ارتقای کار خود به عنوان مدل، بازیگر و طراح مد استفاده کرد و در برنامه ها، فیلمها و کلیپهای مختلفی حضور یافت.

او سپس با حضور مؤثرش در تبلیغات مد و پوشاک، توانست در عرصه مدلینگ نام خود را زبانزد کند. او یکی از مدلهای معروف شرکت ماکسیم است.

بعدها به عنوان مجری برنامه‌های تلویزیونی در شبکه‌های NBC و Fox News مشارکت کرد و در برنامه‌هایی مانند Deal or No Deal، The Apprentice و WWE Raw حضور یافت.

حضور او در شوهای تلویزیونی و کلیپهای موسیقی خوانندگان معروفی مانند جنیفر لوپز و ۵۰ سنت نیز در موفقیت و معروفیت او نقش به سزایی داشت.

مهمترین دستاوردهای لیلا میلانی چه بوده است؟

لیلا میلانی در حوزه‌های مختلف دستاوردهای مهمی کسب کرده است. این دستاوردها شامل موارد زیر می‌شود:

حضور در صنعت مدلینگ:

لیلا میلانی به عنوان یک مدل حرفه‌ای شناخته می‌شود و در صنعت مدلینگ فعالیت داشته است. او همچنین صاحب یک برند مدلینگ است.

حضور در تلویزیون:

لیلا میلانی در مسابقه تلویزیونی “Deal or No Deal” حضور داشته است و به عنوان یکی از مدل‌های مسابقه مشهور شده است.

بازیگری:

او نیز در فیلم‌ها و سریال‌های مختلف بازی کرده است. از جمله فیلم‌هایی که در آنها حضور داشته است می‌توان به “Wrestlemaniac” و “Boys & Girls Guide To Getting Down” اشاره کرد.

کارآفرینی:

لیلا میلانی برند “Leyla Milani Hair” را راه‌اندازی کرده است. این برند محصولات مراقبتی از مو و زیبایی ارائه می‌دهد و با محصولات خود در صنعت زیبایی و آرایش حضور دارد.

فعالیت اجتماعی:

به‌عنوان یک فعال اجتماعی، میلانی به دستاوردهای خود در جمع‌آوری کمک‌ها و حمایت از برخی از بنیادها و موسسات خیریه نیز مشغول بوده است.

او بجز فعالیت‌های تجاری خود، فعالیت‌های خیریه نیز دارد و علاقه‌مند به کمک به کودکان است. او در هیئت‌مدیره کمیته گالا بیمارستان کودکان CHOC اورنج کانتی و Talk About Curing Autism (TACA) نیز فعالیت دارد.

او حامی و الهامبخش زنان و دختران جهان برای رسیدن به احساس زیبایی‌شان بوده است و از این حمایت به عنوان بزرگترین هیجان زندگی‌اش یاد می‌کند.

 

به ما بگو چطور هستیم ؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۱ رای
نمایش بیشتر

مدرسه کسب و کار آیا

برگزارکننده دوره های آموزشی حوزه مهارت های فردی، مدیریت و دوره های تخصصی فروش و بازاریابی در ایران.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا