کتاب رهبری، اثر الکس فرگوسن

leading book

کتاب رهبری نوشته سِر الکس فرگوسن مربی فوق العاده تیم منچستر یونایتد (معروف به شیاطین سرخ) در حوزه مدیریت روابط اجتماعی است.

کتاب رهبری الکس فرگوسن در مورد چیست؟

در کتاب رهبری leading شما با روش های الهام بخش رهبری سازمان و تیم برای بهبود روابط اجتماعی آشنا خواهید شد. چرا که فرگوسن اعتقاد دارد برای رهبری یک تیم به سخنان و افکار اعضای جوان سازمان توجه شود،چرا بهتر با واقعیت های موجود حال و آینده در ارتباط هستند.

در بخش اول با اشاره به جنبه های خودشناسی به شما یاد می‌دهد چگونه به خویشتن راستین تبدیل شوید. چرا که اگر فردی قصد رهبری دارد ابتدا باید استعداد و مهارت فردی خود را افزایش و بهبود دهد، تا بتوانید دیگر اعضای تیم و سازمان را مدیریت کند.

به عنوان مثال در یکی از توصیه های رهبری، تاکید می‌کند، در صورت اشتباه یکی از اعضای سازمان و تیم در همان لحظه واکنشی نشان ندهید، بگذارید اوضاع کمی آرام شود سپس در مورد آن با توجه به اصل شرافت رهبری تصمیم بگیرید.

در ادامه با توضیح انواع مشاهده و روش چگونگی استفاده از آن برای نظارت بر کارکرد اعضا و تیم در یک سازمان، همچنین با اشاره به تکنیک های رهبری در چگونگی پیاده سازی و ترغیب افراد به حس مسئولیت پذیری در کار و غیره، به شما کمک می‌کند بتوانید با شناخت مهارت لازم برای تسلط بر فعالیت افراد سازمان آشنا باشید.

در فصل های بعدی به جنبه های ایجاد اشتیاق در سازمان و چگونگی اجرای نظم و ترتیب در سازمان می پردازد. با روش های مجازات و برخورد با بی انضباطی های سازمانی آموزش های خوبی را ارایه می‌دهد.

در کتاب رهبری نوشته الکس فرگوسن چه می آموزیم؟

در کتاب رهبری نوشته الکس فرگوسن، میتوانیم از تجربیات و درسهای این مربی مشهور و موفق فوتبال برای بهبود رهبری، مدیریت، تیمسازی و روابط اجتماعی خود استفاده کنیم. این کتاب شامل بخشهای زیر است:

با خواندن این کتاب، ما می‌توانیم از دیدگاه و روشهای الکس فرگوسن در زمینۀ رهبری الهام بگیریم و آنها را در شغل و زندگي خود به کار ببريم. این کتاب در قالب كتاب الكترونيك، كتاب صوتي و كاغذي قابل دسترس است.

درسهایی از کتاب رهبری نوشته الکس فرگوسن در دوره بیزینس کوچینگ ارائه می شوند و این نشان دهنده اهمیت این کتاب در حوزه مدیریت کسب و کار است.

سرفصل های کتاب رهبری

معرفی کتاب رهبری

درباره نویسنده کتاب رهبری

الکس فرگوسن Alexander Chapman Ferguson متولد 1941، بازیکن و سرمربی فوتبال بازنشسته اهل گلاسگو اسکاتلند است. با فتح بیش از 38 جام در 13 قهرمانی لیگ انگلیس و اروپا به عنوان مشهورترین مربی تاریخ فوتبال شناخته می شود. فرگوسن در کتاب رهبری روش های مدیریتی و چگونگی هدایت تیم با استفاده از تجربه 26 ساله خود در امر مدیریت را به نگارش در آورده است.

 

به ما بگو چطور هستیم ؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای
ویدیوی کارگاه 5ساعته هوش هیجانی و افزایش عزت نفس را با 100% تخفیف از دست ندهید.
خروج از نسخه موبایل