اخبارمقالات بازاریابی و برندینگ

5 افزونه کاربردی مرورگر گوگل کروم

5 افزونه کاربردی مرورگر گوگل کروم

مرورگر گوکل کروم، افزونه های کاربردی بسیاری دارند که هر کدام برای منظور خاصی طراحی و ارائه شده اند. کاربران مختلف بنا به نیازهای خود می توانند از این افزونه ها استفاده کنند. در ادامه چند افزونه کاربردی مرورگر کروم را برای شما معرفی می کنیم تا اگر علاقمند هستید آن ها را نصب و از آن ها بهره ببرید. در ادامه خبر ” 5 افزونه کاربردی مرورگر گوگل کروم ” با ما همراه باشید.

افزونه Pocket

مواقع زیادی پیش می آید که برای انجام کارمان در حال وب گردی هستیم و ناگهان با صفحاتی جالب و خواندنی مواجه می شویم، اما چون ادامه و تکمیل کار فعلا ضروری تر است، مجبور می شویم قید آن را بزنیم. اگر به مقالات و مطالب وب سایت های مختلف علاقه دارید و دوست دارید در زمان استراحت و به صورت آفلاین آن را مطالعه نمائید، افزونه Pocket بهترین گزینه برای شماست. تمام کاری که شما باید انجام دهید این موضوع است که آن را نصب و در آن ثبت نام نمائید. اپلیکشین پاکت برای سیستم عامل های مختلف به صورت رایگان در دسترس است.

افزونه Website Blocker

اگر با فیس بوک و توییتر مشکلی پیدا نموده اید و دائم حواس شما را از کاری که در حال انجامش هستید پرت می کنند، website blocker بهترین گزینه برای شماست. همان طور که از نام این افزونه پیداست، شما می توانید به کمکش مدتی را تعیین کنید تا در آن مدت زمان دسترسی شما به یک دامین خاص بلاک و قطع شود. افزونه  website blocker در حالت incognito mode نیز کار می کند، پس شما بدون هیچ دغدغه و حواس پرتی می توانید به کار خود ادامه دهید.

افزونه google mail checker

اگر روزانه ایمیل های زیادی دریافت و یا ارسال می کنید، این افزونه حکم یک ناجی را دارد. google mail checker بسیار ساده به شما نشان می دهد که هم اکنون چند ایمیل خوانده نشده در صندوق ورودی کلاینت جی میل دارید بدون اینکه بخواهید جی میل را باز نموده و آن ها را برری نمائید. شبیه به دیگر افزونه های معرفی شده، google mail checker نیز به بهره وری شما در زمان کار و تمرکز بیشتر کمک خواهد کرد.

افزونه AdBlock

شما بتوان افزونه AdBlock را سرشناس ترین محصول گوگل کروم نامید. با کمک این افزونه می توانید تمام بنرهای تبلیغاتی را در هنگام تجربه وب گردی حذف کنید، تمرکزی که این افزونه مفید برای شما در هنگام کار فراهم می کند، مثال زدنی است. اگر از مرورگر گوگل کروم استفاده می کنید که هیچ اما اگر از مرورگر های دیگر استفاده می کنید، این افزونه با مرورگر های سافاری، اپرا و فایر فاکس نیز کار می کند.

افزونه Grammarly

ممکن است برای شما هم اغلب اتفاق بیفتد که مکاتباتی به زبان انگلیسی داشته باشید ولی چندان هم دستور زبان خوبی نداشته باشید. grammarly همان طور که تایپ می کنید، دستور زبان و دیکته ی انگلیسی شما را نیز چک می کند. این افزونه در صورتی که خطای بالقوه در متن شما تشخیص دهد، خیلی محترمانه تذکر می کند: آیا می خواهید این خطا را تصحیح کنید یا آن را نادیده بگیرید؟ یا در موارد خاصی می گوید: آیا می خواهید بیشتر در مورد دستور زبان مرتبط با آن خطا بدانید؟ (5 افزونه کاربردی مرورگر گوگل کروم)

موسسه کسب و کار آیا دوره دیجیتال مارکتینگ برگزار می کند.

به ما بگو چطور هستیم ؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
نمایش بیشتر

مدرسه کسب و کار آیا

مدرسه کسب و کار آیا، یک موسسه آموزش مهارت‌های فردی و توسعه کسب و کار است که ماموریت آن آموزش روش‌های ایده‌پردازی، راه اندازی و ارتقای کسب و کار، مهارت‌های مذاکره و فروشندگی حرفه ای و به صورت کلی ارتقا و رشد افراد، مدیران و سازمان ها می‌باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا