مقالات فروشمقالات مدیریت و رهبریمقالات مهارت های فردی

20 کارآفرین برتر زیر 20 سال

20 کارآفرین برتر زیر 20 سال

ساخت یک کسب و کار موفق صبر، استراتژی صحیح و کار سخت می‌طلبد. خیلی‌ها صبر می کنند تا به دانشگاه بروند یا از دانشگاه فارغ التحصیل شوند و بعد یک کسب و کار برای خود فراهم کنند. شخصی که کسب و کاری را آغاز می‌کند کارفرما نامیده می شود. این گونه افراد، در یک محصول و یا خدمت نوآوری ایجاد نموده و آن را به عنوان کسب و کار دنبال می‌کنند. اما نکته مهم اینجاست که تعداد کمی هستند که این کار را در جوانی انجام داده و موفق شده اند. این گونه افراد با وجود جوانی شان، به دنبال جاه طلبی شان رفته و میلیون‌ها دلار هم کسب درآمد می کنند. در ادامه به لیست ” 20 کارآفرین برتر زیر 20 سال “ اشاره خواهیم نمود.

جیسون لی

در سن 15 سالگی، بنیان گذار و مالک شرکت iReTron که یک شرکت نوسازی حوزه الکترونیک می‌باشد، است. جیسون این کسب و کار را با قرض گرفتن 2000 دلار از پدرش و از اتاق خوابش شروع نمود. فعالیت این شرکت به این شکل است که وسایل الکترونیکی قدیمی را جمع آوری، آن‌ها را نوسازی و سپس در ازای سودی آن‌ها را می فروشد. زمانی که از او راز موفقیتش را پرسیدند، او پاسخ داد: راه موفقیت تنها این است که آنها هیچگاه و به هیچ دلیل متوقف نشوند.

20 کارآفرین برتر زیر 20 سال

آستین جکسون

آستین جکسون بنیان گذار برند Zuram است که در لیست 20 کارآفرین برتر زیر 20 سال جای گرفته است. در 18 سالگی او ناظر فعالیت‌های شرکتش در مدیریت وب سایت و امور کسب و کارهای مختلف است. مجموعه ی او برای کسب و کارها وب سایت طراحی و راه اندازی نموده و مدیریت شبکه‌های اجتماعی آن‌ها را انجام می‌دهد. یا در اختیار داشتن 31 مشتری معروف که با وی همراهی می‌کنند، آستین سود مجموعه اش را معادل 500 هزار دلار تخمین می‌زند. او می‌گوید برای موفق شدن، باید استراتژی داشت و بر روی کار در زمانی مشخص متمرکز بود.

جفری اون هنسون

او نمونه بارزی از غلبه بر سختی ‌ها با استفاده از استعدادی ناب است. زمانی که او به واسطه ی بیماری عصبی که به آن مبتلا بود تحت درمان قرار داشت، متوجه شد که استعداد عجیبی در هنر دارد که تا آن زمان که 12 سال داشت از آن بی خبر بوده است. کسانی که در بیمارستان برای ملاقات وی می‌آمدند همه سرشار از غم و اندوه بودند. به همین علت مادرش برای وی کارت‌های یادداشتی تهیه کرد تا جفری با استفاده از آب رنگ بر روی آن‌ها نقاشی کند تا هم خودش سرگرم شود و هم ملافات کنندگان را از آن حالت در بیاورد.

با گذر زمان و بهبودی، او تصمیم گرفت تا بر روی بوم هم نقاشی کند و هر چه بیشتر نقاشی می‌کرد، استعدادش بیشتر در زمینه نقاشی به چشم می‌آمد. به واسطه ی بنیاد یک آرزو کن، او توانست تا التون جان را از نزدیک ببیند و نقاشی که برایش کشیده بود را به او تقدیم کند. این بازدید نقطه ی عطفی برای او در زندگی اش بود زیرا از آن لحظه به بعد، مشتریان بسیاری برای نقاشی هایش به سمتش سرازیر شدند و او توانست صدها هزار دلار پول در بیاورد. او اکنون در سن 18 سالگی به سلامتی کامل دست یافته و از راه نقاشی کردن پول خوبی بدست می‌آورد.

دنیل اشلسینگر

یکی از مهم ترین عوامل برای سالم ماندن پوست شما این موضوع است که همیشه مرطوب بماند. دنیل 18 ساله دریافت که طی ماه‌های سرد و زمستان، دست‌ها و لب‌هایش بسیار خشک می‌شوند. او به همین خاطر تمام کرم‌ها و مرهم‌هایی که می‌توانست را امتحان کرد اما فایده ای حاصل نشد، بنابراین تصمیم گرفت تا محصول خودش را بسازد. پس از مشورت با چندین شیمی دان  و بررسی 50 فرمول شیمیایی مختلف، در نهایت به محصول ایده آل خود دست پیدا نمود. او نام برند خود را FixMy Skin قرار داد و آن را روانه بازار نمود. هم اکنون محصول او به عنوان یکی از پر طرفدار ترین محصولات نرمی پوست شناخته شده. او بالای 600 هزار دلار در سال سود از بابت این محصول دریافت می‌کند برای یک جوان عدد بسیار مناسبی است.

20 کارآفرین برتر زیر 20 سال

کاترین کوک

در سن 19 سالگی او یکی از بنیان گذاران سومین وب سایت اجتماعی در ایالات متحده آمریکاست. او در کنار برادرش وب سایت Myyearbook.com را تاسیس نمودند که اپلیکیشن شبکه های اجتماعی Meet me را در اختیار دارد. او به همراه برادرش توانستند 17 میلیون دلار برای این وب سایت جمع آوری کنند که عدد بسیار قابل توجهی است.

 

اشلی کوالز

او موسس وب سایت معروف Whateverlife.com است. در وب سایت او شما می‌توانید طرح‌های متعددی برای Myspace خود پیدا کنید، البته در صورتی که هنوز مای اسپیس داشته باشید. وب سایت اشلی 25 ساله روزانه بالای 250.000 بازدید دارد که به همین علت ارزش وب سایتش به 4 میلیون دلار رسیده که برای یک فرد 20 ساله موفقیتی باور نکردنی است.

جولیت برینداک

جولیت 20 ساله بنیان گذار و موسس وب سایت بسیار معروف Missoandfriends.com که موفقیت چشم گیری داشته است. این وب سایت که هدفش خانم‌ها و دختران جوان است بالغ بر 42 میلیون دلار ارزش دارد که بسیار باور نکردنی است. او همچنین کتاب را به رشته تحریر درآورده است که 120.000 نسخه از آن فروش رفته است.

تایلر دیک من

او بنیان گذار و موسس موفق کمپانی Cooltronics می‌باشد. او این کمپانی را 13 سال پیش راه اندازی نمود. او در کمپانی خود به مردم آموزش می‌دهد تا چطور کامپیوتر‌های خود را مدیریت و پاکسازی کنند و بتوانند از شر ویروس‌ها خلاص شوند. او از طریق فروش آبونمان و تبلیغات در وب سایت خودش درآمدزایی می‌کند. او هم اکنون 20 سال دارد.

جسیکا ماه

او که 19 سال دارد هم اکنون 1 میلیون دلار برای سرمایه گذاری در استارتاپ جمع آوری نموده است. جسیکا موسس وب سایت Indinero می‌باشد. او از زمانی که 13 ساله بوده است، با بیزینس آشنا شده بود و استارتاپ خود را تاسیس نموده بود.

برایان وانگ

او هم مانند خیلی‌های دیگر که به دنبال پول در آوردن از اینترنت هستند، در حال کار بر روی وب سایت خودش با نام Clip.me است. تلاش‌های او توسط یک شرکت سرمایه گذاری به نام True Ventures حمایت مالی می شود. او انسانی فوق العاده باهوش است که در سن 19 سالگی یکی از ستاره‌های درخشان حوزه تکنولوژی می‌باشد.

مارک باو

سخت کوشی و پشتکار را باید نام خانوادگی این پسر بنامیم. او هم اکنون 18 سال دارد و بیش از 10 استارتاپ موفق راه اندازی نموده است. به طور مثال یکی از این استارتاپ‌های موفق Threewords.me نام دارد که او به تازگی آن را فروخته است. شرکت‌هایی که او تاسیس نموده است اکنون ارزشی بالغ بر 10 میلیارد دلار دارند. او همچنین انسانی بلند پرواز نیز هست و قصد دارد دنیا را تغییر دهد.

گلوسن ته

او یکی از افراد کارآفرین زیر 20 سال است که کسب و کار خود را خارج از دنیای اینترنت به ثمر رسانده است. گلوسن به عنوان شاعر که اشعارش به چاپ می‌رسند به شهرت رسیده است. شاید باورتان نشود اما او تنها 12 سال دارد. اشعار او بوسیله ی هزاران نفر خریده و خوانده شده و مورد تحسین بسیاری قرار گرفته است. او به تازگی با نخست وزیر مالزی هم دیداری داشته است. وی همچنین یک وبلاگ هم دارد که در آن نکات مربوط به ادبیات و شعر را به اشتراک می‌گذارد.

استفان او

او شخصی است که با سن کم یک کارفرمای با سابقه است و 5 کسب و کار موفق دارد. یکی از این کسب و کار ها Ohboard می‌باشد که یک وایت برد برای مرورگر گوگل کروم است. او به خوبی مسیر دست را پیدا نموده و در آن مسیر در حال پیشرفت است.

هانتر اونز

او مسیر جالبی را انتخاب نموده و به امور مارکتینگ در شرکت‌ها مشغول است. اونز هم اکنون مدیر مارکتینگ یک شرکت شتاب دهنده کسب و کار است. او همچنین عضو هیات مدیره چند استارتاپ دیگر نیز هست. او همچنین وب سایت خودش را نیز راه اندازی نموده که MyTechQuestion نام دارد.ه هانتز اونز هم اکنون فقط 19 سال دارد.

رابرت نای

او یک طراح اپلیکیشن است که این کار را خودش آموخته و ذهن خلاقی است که Bubble Ball را طراحی و توسعه داده است. این اپلیکیشن توانسته رکورد Angry birds را در اپ استور بشکند. او تنها 14 سال سن دارد و توانسته با این سن کم در حوزه تکنولوژی شخصی تاثیرگذار باشد. او همیشه با شرکت‌های فراوانی در حوزه تک مواجه بوده که قصد داشته اند اپلیکیشن او را خریداری کنند.

کریستوفر تیت

او 20 سال دارد و یکی از موفق ترین وب سایت‌های موجود در اینترنت به وی تعلق دارد. وب سایت او zoomr.com نام دارد که به مردم این امکان را می‌دهد، عکس‌های خود را آپلود نموده و آن‌ها را ادیت نیز بکنند. این وب سایت بسیار همه گیر شده و به علت دقت، سرعت و تاثیر گذاری بالا به شهرت رسیده است. کریستوفر به سمت میلیونر شدن پیش می‌رود.

کارآفرین پائول بورک

او تنها 19 سال دارد و یکی از برترین کسب و کارهای همکاری در فروش اینترنتی را دارا می‌باشد. در کسب و کارش که همکاری در فروش اوبر نام دارد، او بیش از 500 هزار نفر را به سمت پول در آوردن در اینترنت هدایت نموده است. با ایجاد این کسب و کار او توانسته پول زیادی به دست بیاورد که هر روز هم در حال افزایش است.

کارل اوکب

او هم یک کسب و کار همکاری در فروش ایجاد نموده است که به مردم کمک می‌کند از اینترنت پول در بیاورند. او با استفاده از تبلیغات شخصی پول درآورده و زندگی اش را می‌گذراند. او 15 سال دارد و پول بسیاری را ساخته است. وی در بخش معرف وب سایت از سنش به عنوان یک امتیاز استفاده می‌کند.

دیوید ویلکینسون

او وقتی جوان تر بود به بازی‌های کامپیوتری علاقه بسیاری داشت. او امروز در سن 14 سالگی یک کارفرمای معروف است. او هم اکنون صاحب وب سایت affiliatedefined است. او به مردم آموزش می‌دهد تا از اینترنت یک ماشین پول ساز بسازند. او همچنین صاحب برند Zi media نیز می‌باشد.

کارآفرین تیلاک راج رو

هر کسی که فکر می‌کند از وبلاگ نویسی نمی‌توان پول درآورد، سخت در اشتباه است. او باید یک جلسه مذاکره با تیلاک برداشته و صحبت‌های او را بشنود. او هم اکنون 18 سال دارد و ماهیانه از وبلاگ نویسی بالای 18 هزار دلار درآمد دارد. او می گوید رمز موفقیتش دقت بالا و ثابت قدم بودن در مسیر رسیدن به اهدافش است. وبلاگ او tech-buzz.net نام دارد.

دستاورد مهم

شما امروز هر سنی دارید می‌توانید شروع کنید. افراد جوان این لیست هیچ گاه اجازه ندادند جوانی برایشان محدودیت باشد. آن‌ها به سختی کار کرده و کسب و کارهایی ایجاد نموده اند که به همگان ثابت می‌کند سن فقط یک عدد است.

مانی خوشبین

مانی خوشبین یک کارآفرین ایرانی، سرمایه گذار املاک و مستغلات و مدیر عامل کمپانی خوشبین است که هم اکنون ساکن ایالات متحده آمریکاست. او در طول 20 سال گذشته موفقیت‌های بسیاری کسب نموده و به یکی از ثروتمند ترین افراد ایرانی خارج از کشور تبدیل گردیده است.

 

منبع: great performers academy

 

به ما بگو چطور هستیم ؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای
نمایش بیشتر

مدرسه کسب و کار آیا

مدرسه کسب و کار آیا، یک موسسه آموزش مهارت‌های فردی و توسعه کسب و کار است که ماموریت آن آموزش روش‌های ایده‌پردازی، راه اندازی و ارتقای کسب و کار، مهارت‌های مذاکره و فروشندگی حرفه ای و به صورت کلی ارتقا و رشد افراد، مدیران و سازمان ها می‌باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. عالیه تمام مطالب همه جوری چیده شده که یک فعال اقتصادی حرفه ای تربیت بشه

دکمه بازگشت به بالا