کتابخانه

چرا شاگردهای ممتاز برای شاگردهای ضعیف کار می کنند؟

کتاب چرا شاگردهای ممتاز برای شاگردهای ضعیف کار می کنند؟ اثر رابرت کیوساکی سرمایه گذار، نویسنده و مدرس موفقیت مالی بین المللی است که به دلیل نگارش کتاب های فوق العاده کاربردی و فروش بالای آنها توانسته رکوردهای متعددی را در سطح جهان جا به جا نماید.

معرفی کتاب چرا شاگردهای ممتاز برای شاگردهای ضعیف کار می کنند؟

این کتاب که مانند کتاب های دیگر این نویسنده پر از توصیه ها و روش های کاربردی برای رسیدن به موفقیت و پیشرفت است به نوعی متفاوت وارد این زمینه شده است.

رابرت کیوساکی این کتاب را برای والدینی نگارش نموده که علاقمند هستند تا از کودکی به فرزندانشان آموزش های مالی داده و آنها را با این دسته از مسائل آشنا کنند. او در این کتاب به صورت هوشمندانه آموزش هایی را به دانش آموزان معمولی و ضعیف می دهد تا بتوانند با فراگیری و استفاده از آنها به راحتی از دیگر دانش آموزان ممتاز در زندگی پیشی بگیرند و به ثروتی کلان یا پولدار شدن دست پیدا کنند.

آنچه رابرت کیوساکی در این کتاب به بیان آن پرداخته این است که دانش آموزان ضعیف تر باید به سمت یادگیری مواردی بروند که دانش آموزان قوی تر آنها را فراموش نموده و توجهی به آن ندارند اما نمی دانند آنچه اکنون به آن نمی پردازند می تواند چه تاثیری بر آینده و موفقیت های مالی آنها داشته باشد.

تفاوت این کتاب در این است که به والدین آموزش می دهد، چطور از کودکان خود انسان های حسابگر، متفکر و مدیر مسئولیت پذیری بسازند و در راستای پرورش نبوغ مالی آنها گام بردارند.

نویسنده همچنین در این کتاب به والدین آموزش می دهد که چه آموزش مالی را در چه سنی به کودکان خود بدهند تا بهترین نتیجه را داشته باشد.
به عبارت دیگر این کتاب به والدین تدریس می کند چگونه به فرزندان خود نحوه ماهی گیر شدن را آموزش بدهند.

رابرت کیوساکی

درباره رابرت کیوساکی :

رابرت کیوساکی یکی از برترین سرمایه گذاران بین المللی، نویسندگان دنیای موفقیت و همچنین مدرسین حوزه موفقیت های مالی است که عمده شهرتش را از نگارش کتاب پدر پولدار پدر فقیر کسب نموده است. او در سال 1947 در خانواده ای به دنیا آمد که از مدرسان برجسته آموزش و پرورش آمریکا بوده اند. وی بعد ها به ارتش پیوست و بعد از بازگشت از ویتنام شرکتی تاسیس و به تولید محصولاتی از نایلون و ولکرو پرداخت که وی را تبدیل به یک میلیاردر نمود. او مشاور بیل کلینتون نیز بوده و از ترامپ در ریاست جمهوری حمایت نموده است.

بخشی از کتاب صوتی چرا شاگردهای ممتاز برای شاگردهای ضعیف کار می کنند؟

در ادامه توجه شما را به شنیدن بخشی از این کتاب صوتی جلب می کنیم. برای گوش دادن به این کتاب صوتی می توانید به نوار مراجعه کنید.

به ما بگو چطور هستیم ؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
نمایش بیشتر

مدرسه کسب و کار آیا

مدرسه کسب و کار آیا، یک موسسه آموزش مهارت‌های فردی و توسعه کسب و کار است که ماموریت آن آموزش روش‌های ایده‌پردازی، راه اندازی و ارتقای کسب و کار، مهارت‌های مذاکره و فروشندگی حرفه ای و به صورت کلی ارتقا و رشد افراد، مدیران و سازمان ها می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا