اخبار

مدیر عامل اپل و دوش حمام؟

مدیر عامل اپل و دوش حمام؟

تیم کوک مدیر عامل کمپانی اپل یکی از موفق ترین و ثروتمند ترین افراد حاضر در دنیای تکنولوژی است که به واسطه ی هوش و ذکاوتش همیشه مورد تحسین همگان قرار گرفته است. او در بین مدیران فعال در حوزه تکنولوژی جز افرادی است که درآمدش بسیار بالاست گرچه دستمزد ماهیانه بسیار پایینی در اپل دارد. او به تازگی فاش نموده است که 5 سال پیش یک سرمایه گذاری میلیون دلاری انجام داده که از این موضوع بسیار هم خوشحال است. در ادامه خبر ” مدیر عامل اپل و دوش حمام؟ “ با ما همراه باشید.

دوش حمامی که تیم کوک 5 سال پیش در باشگاه ورزشی مورد علاقه اش از آن استفاده نمود، چنان او را جذب کرد که او تصمیم گرفت تا یک سرمایه گذاری میلیونی بر روی آن انجام دهد. گرچه جالب تر از آن نحوه آشنا شدن او با این دوش بود که خودش هم یک ماجرای جالب است.

فیلیپ وینتر خالق سر دوش های حمام Nebia است که در سال 2014 میلادی طی سفری از ایده جالب خود پرده برداشت. ایده ی او طراحی و ساخت یک سردوش حمام آلومینیومی بود که نه تنها آب کمتری مصرف می کرد بلکه عملکردش طوری بود که فرد زیر دوش را گرم تر نگه می داشت.

او پس از اینکه محصول خود را تولید کرد، تصمیم گرفت تا به هر طریقی شده کاری کند که محصولش مورد توجه افراد مهم قرار بگیرد. او در اولین مرحله از معرفی محصولش، با مدیر باشگاهی پاتق تیم کوک است صحبت نمود تا دوش های خود را در آن باشگاه نصب کند. مدیر باشگاه پیشنهاد او را قبول کرد و وینتر این دوش ها را در باشگاه نصب کرد.

روزی که تیم کوک به باشگاه آمده بود او هم آمد و منتظر شد تا ورزش وی به پایان برسد. تیم کوک پس از اینکه ورزش خود را به پایان رساند برای دوش گرفتن وارد حمام باشگاه شد و وینتر منتظر ماند تا حمام کردن تیم کوک به پایان برسد. زمانی که استحمام کوک به پایان رسید او از وی در مورد تجربه اش سوال کرد.

با اینکه نمونه نصب شده در باشگاه، نمونه ی پایه ی دوش نبیا بود اما تیم کوک شیفته ی این دوش منحصر به فرد و متفاوت شد و تصمیم گرفت تا در پروژه ی نبیا سرمایه گذاری کند. شرکت Nebia پس از سرمایه گذاری تیم کوک و جمع آوری 8 میلیون دلار سرمایه اولیه، تولید انبوه خود را آغاز نمود و هم اکنون یکی از شرکت های پیش رو در زمینه ی فعالیت خود است.

به ما بگو چطور هستیم ؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
نمایش بیشتر

مدرسه کسب و کار آیا

مدرسه کسب و کار آیا، یک موسسه آموزش مهارت‌های فردی و توسعه کسب و کار است که ماموریت آن آموزش روش‌های ایده‌پردازی، راه اندازی و ارتقای کسب و کار، مهارت‌های مذاکره و فروشندگی حرفه ای و به صورت کلی ارتقا و رشد افراد، مدیران و سازمان ها می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا