اخبار

علی بابا 20 سال پیش در چنین روزی تاسیس شد

علی بابا 20 سال پیش در چنین روزی تاسیس شد

گروه علی بابا یک مجموعه چینی است که توسط جک ما و با همکاری پنگ لی در چنین روزهایی در سال 1999 راه اندازی شد و فعالیتش را در زمینه ارائه خدمات مختلف از طریق بستر اینترنت آغاز نمود. پلتفرمی که جک ما تاسیس نمود، در سال 2001 به سود دهی رسید و در همین راستا جک ما رو به تاسیس وب سایت های جدید با نام TaoBao برای رقابت با E-bay و Alipay نمود. در ادامه خبر ” علی بابا 20 سال پیش در چنین روزی تاسیس شد ” با ما همراه باشید.

جک ما در چنین روزهایی در سال 1999 کمپاین AliBaba را در آپارتمان کوچک و شخصی خودش راه اندازی نمود. او در ادامه کار از همکاران خود دعوت نمود تا با وی همکاری کنند و زیر پر و بال این پلتفرم را بگیرند. جک ما برای اینکه آن ها را ترغیب کند تا با وی همکاری کنند می گفت:

ما باید همیشه در خود روحیه ی سخت کوشی حاضر در سیلیکون ولی را داشته باشیم. ما در واقع باید ابتدا آن را فرا بگیریم. اگر قرار ما بر این باشد که ساعت 8 صبح به سر کار برویم و بعد هم ساعت 5 بعد از ظهر به خانه بر گردیم، هرگز یک شرکت فناوری موفق در دنیا نخواهیم بود.

AliBaba در سال 2014 سهام خود را در بازار بورس عرضه نمود و جک ما ثروت هنگفتی از این راه به دست آورد. او با این ثروت تبدیل به سی و ششمین فرد ثروتمند جهان شد. جک ما هم اکنون سهام دار اصلی علی بابا و رئیس هیات مدیره است و مدیر عاملی را به دنیل ژانگ واگذار نموده است.

منبع: CNN

موسسه کسب و کار آیا دوره دیجیتال مارکتینگ برگزار می کند.

به ما بگو چطور هستیم ؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
نمایش بیشتر

مدرسه کسب و کار آیا

مدرسه کسب و کار آیا، یک موسسه آموزش مهارت‌های فردی و توسعه کسب و کار است که ماموریت آن آموزش روش‌های ایده‌پردازی، راه اندازی و ارتقای کسب و کار، مهارت‌های مذاکره و فروشندگی حرفه ای و به صورت کلی ارتقا و رشد افراد، مدیران و سازمان ها می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا