اخبار

شانس چه کسانی برای میلیاردر شدن بیشتر است؟

شانس چه کسانی برای میلیاردر شدن بیشتر است؟

بسیاری از افراد موفقی که در کسب و کارهای مختلف در سراسر جهان قرار دارند، علاقه دارند تا به آزادی مالی رسیده و روزی را ببینند که ثروتمند شده اند. به عبارت دیگر تقریبا آرزوی همه مردم جهان این است که روزی به بی نیازی مالی برسند و دغدغه ی مالی جز دغدغه هایشان نباشد. حال شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چه کسانی شانس بالاتری برای میلیاردر شدن دارند و یا در کل برای ثروتمند شدن چه مواردی لازم است؟ یا اینکه آیا برای میلیاردر شدن باید لزوما شغل خاصی داشت تا بتوان به این رویا جامه ی حقیقت پوشاند؟ در ادامه خبر ” شانس چه کسانی برای میلیاردر شدن بیشتر است؟ “ با ما همراه باشید.

از خود بپرسید چرا ثروتمند نمی شویم؟

بسیاری از مردم جهان رویای ثروتمند شدن دارند اما کمتر کسی است که دقیق بداند چطور می توان ثروتمند شد یا چه مهارت هایی لازم است تا بتوان به این مهم دست یافت. برای اینکه بدانیم شانس چه کسانی برای میلیاردر شدن بیشتر است؟ ابتدا باید بدانیم که همه ی ما این توانایی و شانس را داریم تا به موفقیت برسیم و به ثروت دست پیدا کنیم. ما انسان ها شبیه هم هستیم و بین مانی خوشبین و بیل گیتس و استیو جابز تفاوت های فاحشی وجود ندارد.

ما همچنین باید بدانیم برای رسیدن به موفقیت و به دنبال آن ثروتمند شدن، باید ابتدا مهارت های فردی خود را بالا ببریم تا با به دست آوردن اعتماد به نفس این قدرت و باور را پیدا کنیم تا بتوانیم ریسک نموده و کارهای بزرگ انجام دهیم. تا زمانی که ما قدم در مسیر انجام کارهای بزرگ نگذاریم نخواهیم توانست موفق و میلیاردر شویم.

 

محققان حوزه کسب و کار در ایالات متحده آمریکا پس از بررسی یک جامعه آماری بزرگ دریافته اند که چه افرادی شانس میلیاردر شدن بیشتری در مشاغل مختلف دارند. این افراد به شرح زیر هستند:

  • صاحبین کسب و کار ها 50 شانس رسیدن به موفقیت بیشتر و میلیاردر شدن را دارند.
  • سرمایه گذاران نیز حدود 20 درصد شانس برای میلیاردر شدن دارند.
  • مدیران شرکت ها و کسب و کارها 15 درصد شانس میلیاردر شدن دارند.
  • مشاورین املاک با 15 درصد هم دسته ی بعدی از افرادی هستند که شانس میلیاردر شدن را دارند.

اگر به آمار بالا نگاهی بیندازیم، در می یابیم که کارآفرین ها و صاحبین کسب و کارها بیشترین شانس را برای میلیاردر شدن دارند. این موضوع یک پیام مهم برای ما دارد و آن هم این است که باید توانایی ها و مهارت های خود را افزایش داده و در زمان صحیح کسب و کار خود را راه اندازی کنیم تا با سرعت بیشتری به سوی موفقیت و در نهایت میلیاردر شدن گام برداریم.

مدیریت زمان و اهمیت آن در رسیدن به موفقیت

کمتر کسی است که به اهمیت مدیریت زمان در رسیدن به موفقیت های بالا اذعان نکند. بزرگان بیشتری داریم که با فراگیری مهارت های مدیریت زمان چه در زندگی شخصی یا کسب و کار توانستند پله های ترقی را سریعتر از دیگران طی کنند. برای اینکه بتوانید به نتیجه عالی در کار خود برسید اگر بتوانید به درستی مدیریت زمان انجام دهید می توانید تضمین کنید اگر فکر شما میلیاردر شدن است به آن دست خواهید یافت.

نتیجه :

ثروتمند شدن کاری سخت و بسیار نیازمند ضریب هوشی IQ بالا است. چرا که با شناسایی فرصت های و چگونگی دست یابی به آنها می توانید راز میلیارد شدن را پیدا کنید. ما قبول داریم شرایط جامعه فعلی جمهوری اسلامی این امکان ار کند کرده ولی در هر شرایطی که باشید می توانید با کمی خلاقیت به شخص ثروتمندی تبدیل شوید.

به ما بگو چطور هستیم ؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای
نمایش بیشتر

مدرسه کسب و کار آیا

مدرسه کسب و کار آیا، یک موسسه آموزش مهارت‌های فردی و توسعه کسب و کار است که ماموریت آن آموزش روش‌های ایده‌پردازی، راه اندازی و ارتقای کسب و کار، مهارت‌های مذاکره و فروشندگی حرفه ای و به صورت کلی ارتقا و رشد افراد، مدیران و سازمان ها می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا