اخبار

تاریخی ترین سقوط وال استریت

در ادامه سقوط شاخص های بازار های بورس وال استریت و اتفاقاتی که به دنبال این موارد پیش آمد، پیش بینی ها بر این بود که این سقوط ها کم کم متوقف شود اما بحران اقتصادی بار دیگر همه را شوکه کرد و رکورد وحشتناک دیگری در بازارهای جهانی ثبت شد. بازار DOW سقوطی معادل 3000 واحد را تجربه کرد که تاریخی ترین سقوط برای این بازار بورس در 33 سال گذشته بوده است. بانک بین المللی جهانی نیز به تازگی اعلام نموده است که اقتصاد در مسیری قرار گرفته که از آنچه پیش بینی می شد بدتر است. در ادامه مطلب ” تاریخی ترین سقوط وال استریت در 33 سال گذشته “ با مدرسه کسب و کار آیا همراه باشید.

اقدامات متعددی برای کنترل بازارهای اقتصادی در سراسر جهان انجام گرفته تا این بحران به سوی کنترل شدن حرکت کند. اقداماتی مانند کاهش نرخ بهره و تزریق پول به کسب و کارهای کوچک. اما مساله جالب اینجاست که این اقدامات نه تنها تاثیر مثبتی نداشته بلکه نتیجه ای کاملا بر عکس داشته و باعث شده تا سرعت کاهش شاخص بورس های جهانی بیشتر شود. به طور مثال شاخص S&P 500 بیش از 7 درصد افت نمود و همین موضوع باعث شد تا معاملات حدود 15 دقیق متوقف گردد.

بازارهای بورس آسیا هم افت شدیدی را تجربه نمودند، اما بازار بورس استرالیا سقوط سنگین تری داشت و بیش از 10 درصد ارزش خود را از دست داد که در تاریخ این بازار بورس سابقه نداشته است. کارشناسان اقتصادی پیش بینی نموده اند که اگر وضعیت به همین شکل پیش برود، صدمات جبران ناپذیری بر اقتصاد جهانی وارد خواهد شد.

یکی از سنگین ترین سقوط ها در قیمت سهام شرکت ها در هفته گذشته برای سهام شرکت های هواپیمایی اتفاق افتاد که به طور مثال می توان به سقوط سهام 10 درصدی هواپیمایی KLM، سقوط 27 درصدی ارزش سهام British AirWays و سقوط ارزش 11 درصدی سهام American Airlines اشاره نمود.

بنر اخبار مدرسه کسب و کار آیا

به ما بگو چطور هستیم ؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
نمایش بیشتر

مدرسه کسب و کار آیا

مدرسه کسب و کار آیا، یک موسسه آموزش مهارت‌های فردی و توسعه کسب و کار است که ماموریت آن آموزش روش‌های ایده‌پردازی، راه اندازی و ارتقای کسب و کار، مهارت‌های مذاکره و فروشندگی حرفه ای و به صورت کلی ارتقا و رشد افراد، مدیران و سازمان ها می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا